تقدیر از فعالیت‌های رسانه‌ای بانک توسط استاندار کردستان

استاندار کردستان در نشست تخصصی هیات رییسه شورای روابط عمومی‌ها و خانه مطبوعات استان، از فعالیت‌های رسانه‌ای روابط عمومی بانک مسکن کردستان در انعکاس اخبار سفر ریاست جمهوری تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا؛ در این نشست اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با تقدیر از فعالیت‌های رسانه‌ای اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان گفت: برنامه‌های رییس جمهور و هیات دولت در سفر به کردستان بسیار فشرده بود و بازتاب این سفر در رسانه‌های استان بی‌نظیر بود.

امید راست بین مدیر شعب استان کردستان نیز در حاشیه این نشست درخصوص اقدامات بانک مسکن در جریان سفر رییس جمهور به این استان به برپایی میز خدمت در وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و اقتصاد و دارایی و حضور معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی اشاره کرد.

راست بین تصریح کرد: با توجه به تاکید دکتر شایان، مدیرعامل بانک درخصوص تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، مدیریت کردستان اقدام به برپایی دو میز خدمت در محل وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و اقتصاد و دارایی استان کرد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به حضور دکتر علی کشاورز معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی به‌عنوان نماینده مدیرعامل در این دو میز خدمت و سعید رضا کوهی سرپرست اداره کل اعتبارات بانک، مشکلات بیش از 3000 واحد مسکونی این طرح مرتفع شد.

راست بین درخصوص انعکاس اخبار سفر ریاست جمهوری توسط روابط عمومی مدیریت کردستان اظهار کرد: با توجه به حضور وزیر راه و شهرسازی در سفر ریاست جمهوری به این استان، روابط عمومی مدیریت بهترین عملکرد را در بین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت در کردستان در انعکاس اخبار وزیر و میز خدمت داشت که این عملکرد مورد تقدیر مدیران ارشد استان قرار گرفت.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، هیات رییسه شورای روابط عمومی‌ها و هیات رییسه خانه مطبوعات کردستان دیدگاه‌های خود را درخصوص تقویت ارتباط رسانه و روابط عمومی و انعکاس دستاوردهای دولت بیان کردند.

همچنین استاندار کردستان با اهدای حکم انتصاب لقمان فلاحی به‌عنوان عضو هیات رییسه شورای روابط عمومی‌های استان از فعالیت‌های رسانه‌ای روابط عمومی بانک مسکن کردستان در انعکاس رویدادهای سفر ریاست جمهوری به کردستان تقدیر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000