دلایل عدم تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر همدان بررسی شد

مدیرشعب همدان در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان بر لزوم تعیین‌تکلیف پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ امیری مدیر شعب استان در این دیدار که با حضور مدیران و معاونان 2 سازمان و به منظور افزایش سطح تعاملات برگزار شد، با تبریک انتصاب ایوب اسدالهی در سمت جدید و آرزوی موفقیت برای وی، به زمینه‌های کاری مشترک بین 2 سازمان اشاره کرد.

وی گفت: امیدوارم با آغاز به کار تیم جدید مدیریتی در آینده‌ای نزدیک شاهد حرکت پرشتاب در نهضت ملی مسکن استان باشیم و ماحصل همکاری تنگاتنگ دو سازمان، منتج به خانه‌دار شدن تعداد بیشتری از هم استانی‌ها شود.

امیری در ادامه با اشاره به پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر گفت: تعیین تکلیف بیش از 2 هزار واحد باقی‌مانده از واحدهای مسکن مهر استان نیازمند تشکیل کارگروه مشترک و تخصصی بانک، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن است.

وی افزود: انجام این مهم، عزم راسخ سازمان‌های مرتبط و مدیران ارشد استان را می‌طلبد و می‌توان با خرد کردن پروژه‌ها، مرحله‌به‌مرحله پیش رفت و منابع مسدود شده بانک را آزاد و مجدداً به چرخه تولید مسکن بازگرداند.

امیری همچنین بر حضور پیمانکاران پروژه‌ها به‌عنوان یکی از ذینفعان اصلی برای تسهیل و تسریع در مشخص شدن وضعیت پروژه‌ها، تاکید کرد.

مدیر شعب استان با اشاره به تاکید مکرر دستور مقام عالی وزارت در خصوص تمرکز منابع سازمان‌های مرتبط با بخش مسکن در بانک، بیان داشت: توان تسهیلات دهی بانک رابطه مستقیمی با افزایش منابع آن دارد؛ بنابراین با توجه به منافع مشترک دو سازمان، انتظار داریم شاهد اجرای کامل دستور وزیر محترم راه و شهرسازی باشیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان هم با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست از زحمات مجموعه بانک مسکن و حس مسوولیت‌پذیری مدیر استان قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های بانک مسکن در تامین سرپناه برای آحاد جامعه ستودنی است و انصافاً بانک مسکن تنها بانکی است که تمام امکانات خود را برای عملیاتی شدن نهضت ملی مسکن بسیج کرده است.

وی افزود: بنابراین از همه همکارانم و اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی می‌خواهم ضمن مساعدت با بانک در زمینه تمرکز منابع نزد بانک مسکن، اهتمام ویژه‌ای را برای حل چالش‌های پیش روی بانک مسکن به‌ویژه پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر در دستور کار قرار دهند.

در این دیدار، سید مصطفی اسکافی معاون مدیریت و روسای دوایر اعتباری و ارتباطات و بازاریابی، مدیر شعب استان همدان را همراهی کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000