تجلیل از مدیرعامل بانک مسکن برای حمایت از پروژه‌های ساختمانی در حوزه مسوولیت اجتماعی

نشان حامی مسوولیت اجتماعی در صنعت ساختمان با توجه به حمایت‌های بانک مسکن از پروژه‌های ساختمانی در این عرصه به مدیرعامل بانک مسکن اعطا شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، نخستین گردهمایی «مسوولیت اجتماعی و صنعت ساختمان» با موضوع هم اندیشی و توان افزایی در صنعت ساختمان، فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور اکبر نیکزاد، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، حسین علی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی کشور و اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این همایش به مدیر عامل بانک مسکن نشان حامی مسوولیت اجتماعی در صنعت ساختمان اعطا شد.

بانک مسکن این نشان را به سبب حمایت‌های ویژه از پروژه‌های ساختمانی که در آن مسوولیت اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، دریافت کرد.
همچنین در این همایش از همکاری مهدی طحافچی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای حمایت از پروژه‌های ساختمانی در این حوزه تشکر و قدردانی صورت گرفت.

حسین علی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه کارهای بزرگی در بانک مسکن در حیطه مسوولیت اجتماعی و ساختمان صورت گرفته از دکتر شایان تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم پیام عزت ا... ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توسط مریم جلالی سرپرست مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران قرائت شد.

این رویداد با مشارکت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، بانک‌های مسکن و ملت، دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی و ... برگزار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000