عضو هیات مدیره بانک مسکن در میز ارتباطات مردمی همدان تاکید کرد؛

تمام‌ توان بانک مسکن؛ آماده تامین مالی طرح نهضت ملی

سیدمحسن فاضلیان در میزارتباطات مردمی که در جریان سفر رییس جمهوری به همدان تشکیل شد؛ بر آمادگی کامل بانک‌ مسکن برای تامین مالی طرح نهضت ملی تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا؛ در جریان سفر رییس جمهوری به همدان، فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن به همراهی علی کشاورز معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی و مجید امیری مدیرشعب استان و به منظور گفتگوی مستقیم با شهروندان استان در میز ارتباطات مردمی حضور یافتند.

فاضلیان در گفتگو با دبیر برگزاری ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در جریان سفر رییس جمهوری به استان همدان، اظهار داشت: با توجه به اینکه بانک مسکن با تمام توان در صدد اجرای منویات دولت سیزدهم و رییس جمهوری محترم در طرح نهضت ملی مسکن است؛ مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر شایان بر ارتباط بی واسطه مسوولین بانک با مردم در راستای تسریع و تسهیل امور آحاد جامعه تاکید داشته و دارند.

عضو هیات مدیره با اشاره به حضور مدیران ارشد بانک در میز خدمت ادامه داد: این حضور موجب می‌شود تا هموطنان عزیز مشکلات خود در این زمینه‌ها صریح و بی‌پرده با ما در میان بگذارند تا پس از بررسی آنها نسبت به برطرف کردن موانع طبق ضوابط و در اسرع وقت، اقدام کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ضمن بهره‌مندی استان از برکات سفر رییس جمهوری محترم، با تعیین تکلیف بخش عمده‌ای از پروژه‌های مشکل‌دار، بانک مسکن بتواند همسو با سایر دولتمردان، در بهبود سطح کیفیت زندگی هموطنان به شایستگی ایفای نقش کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000