پیام تسلیت دکتر شایان به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع)

مدیرعامل بانک مسکن با انتشار پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان را به عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت گفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یارانشان را به عموم ملت ایران تسلیت گفت.
در پیام مدیرعامل بانک مسکن آمده است:
ایام عزاداری محبان اهل بیت (ع)، آتش عشق حضرت امام حسین (ع) و برادر رشید و یگانه‌شان حضرت عباس بن علی (ع) و تمامی فرزندان و یارانی که خون پاکشان را در راه اسلام نثار کردند، درخشان‌تر از تمامی ایام سال در دل‌هایمان شعله‌ور کرده است.
سوگ را بهانه‌ای برای معرفت و شناخت بیشتر آن «انسان کامل» و اسوه ایثار و حماسه و عزت قرار می‌دهیم و دیده دل به اشک‌های زلال عشق به سید و سالار شهیدان می‌شوییم.
این عشق‌ها، عرض ارادت‌ها و شیدایی‌ها، همچون همیشه استوار و پابرجاست و الگوی جاویدان و در دسترس حضرت امام حسین (ع) در بزرگترین و کامل‌ترین مصاف حق و باطل، تا ابد الهام بخش بشریت خواهد بود.
اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، بهره‌مندی همه سوگواران معزای سید و سالار شهیدان و شیعیان راستین آن حضرت را از آموزه‌های متعالی و انسان‌ساز این حماسه جاویدان را از درگاه پروردگار مهربان مسالت می‌نمایم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000