استاندار خوزستان:

رونق بخش مسکن در خوزستان، رونق اقتصادی و اشتغال را در پی دارد

استاندار خوزستان گفت: اگر بخش مسکن در کشور و استان خوزستان رونق بگیرد، می‌تواند سایر فعالیت‌های اقتصادی را نیز به چرخش دربیاورد و مهم است که این امر محقق شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ سرپرست و معاونان مدیریت شعب بانک مسکن خوزستان با حضور در دفتر استاندار با صادق خلیلیان دیدار و در خصوص آخرین طرح‌ها و پروژه‌های حوزه مسکن با نماینده عالی دولت در استان تبادل‌نظر کردند.

استاندار خوزستان در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های کارکنان بانک مسکن در اجرای موفق طرح‌هایی که دولت به این بانک سپرده است، اظهار کرد: اکنون دولت مصمم به تأمین خانه مناسب برای افراد فاقد مسکن است و در این میان، وظیفه بانک مسکن بیش از همه بانک‌ها دارای اهمیت است که در این مسیر همیار و همراه دولت باشد.

خلیلیان افزود: باید در تحقق حداکثری اهداف طرح نهضت ملی مسکن در استان تلاش کنیم تا هم استانی‌های بیشتری از ما دارای سرپناه شوند و در این مسیر ما آماده همکاری با بانک مسکن به منظور تأمین مالی این طرح‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه بخش مسکن پیشران رونق اقتصادی در کشور است، بیان کرد: اگر بخش مسکن در کشور و استان خوزستان رونق بگیرد، می‌تواند سایر فعالیت‌های اقتصادی را نیز به چرخش و رونق دربیاورد و این مسئله برای ما مهم است که این اتفاق حتماً محقق شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: بخش مسکن علاوه بر رونق اقتصادی، می‌تواند اشتغال مستقیم و غیرمستقیم فراوانی برای استان به همراه داشته باشد و با توجه اینکه اکنون یکی از مشکلات استان ما بحث بیکاری است، توجه به بخش مسکن برای از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل آماده همکاری با بانک مسکن برای رفع مشکلات هستیم.

در این نشست، یاور عسکری سرپرست مدیریت خوزستان از آمادگی همه‌جانبه این مدیریت و کارکنان آن برای افزایش نقش‌آفرینی خود برای تحقق اهداف دولت در بخش مسکن خبر داد.

عسکری افزود: بانک مسکن در گذشته در طرح‌هایی مثل مسکن مهر ، سیل، آب‌گرفتگی، زلزله، بافت فرسوده و ... توانمندی خود را نشان داده و طرح‌های دولت در این زمینه را با تمام توان محقق کرده است و اکنون خود را در کنار دولت می‌داند تا بتواند طرح‌های حوزه مسکن را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه تأمین مالی تسهیلات نهضت ملی مسکن از منابع داخلی بانک مسکن صورت می‌گیرد، بیان کرد: از استاندار و مدیران استان انتظار داریم در این زمینه با بانک مسکن همکاری داشته باشند و با سوق دادن برخی منابع مالی به سمت این بانک، قدرت بانک برای پرداخت تسهیلات را از آنچه که هست، بیشتر کنند.

سرپرست مدیریت شعب استان خوزستان تاکید کرد: اکنون بانک مسکن در استان خوزستان در مقایسه با سایر بانک‌ها با وجود داشتن کمترین میزان کارکنان، بیش‌ترین حجم از تسهیلات را پرداخت می‌کند و همکاران برای تحقق این امر تلاشی ستودنی از خود نشان می‌دهند.

استاندار خوزستان در این نشست، در حمایت همه‌جانبه از بانک مسکن به منظور بهره‌مندی مردم استان از طرح‌های این بخش، قول مساعد داد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000