اجرای نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود در قالب احداث ساختمان‌های ویلایی دو واحدی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود اعلام کرد: طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود در قالب احداث ساختمان‌های ویلایی دو واحدی اجرا می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا یزدانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: یکی از مزیت‌ها و وجه تمایز طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود، احداث ساختمان‌های ویلایی دو واحدی برای متقاضیان این طرح ملی است.

وی افزود: متقاضیان فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود می‌توانند با توجه به توان مالی خود نسبت به انتخاب واحدهای آپارتمانی تکمیل شده و یا واحدهای ویلایی دو طبقه اقدام کنند.

یزدانی ادامه داد: در طراحی واحدهای ویلایی ضمن توجه به رعایت الگوی ساخت ایرانی - اسلامی و احترام به هویت محلی، جانمایی مناسبی برای احداث واحدها با توجه به امکان دسترسی به خدمات روبنایی و امکانات شهری در نظر گرفته شده است که موجب ارتقای کیفیت زندگی خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: در محلات در نظر گرفته شده برای احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، تنوعی از کاربری‌های مورد نیاز متقاضیان اعم از محورهای تجاری، شبکه فضای سبز، فرهنگی و مذهبی، آموزشی و سایر کاربری‌های شهری در نظر گرفته شده تا رفاه حال ساکنین تامین شود.

رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: در مرحله اول اجرای این طرح تعداد ۱۰۴۸ واحد آپارتمانی در مراحل مختلف ساخت است و ۱۰۰ قطعه زمین برای احداث ۲۰۰ واحد دو طبقه تحویل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شده است و به زودی عملیات ساخت این واحدها آغاز می‌شود.

یزدانی افزود: با توجه به تصویب طرح اتصال شهر جدید بینالود به آزادراه حرم تا حرم و کاهش حدود ۲۰ کیلومتری فاصله شهر جدید بینالود تا شهر مشهد، و همچنین وجود صنایع فعال در مجاورت شهر و امکان اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی، متقاضیان سکونت در این شهر می‌توانند ضمن بهره‌مندی از ارزش افزوده این پروژه، محیط مناسبی را برای سکونتشان فراهم آورند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000