دعوت از اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی گسترده طرح نهضت ملی مسکن

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام سوم شیعیان در پیامی روز خبرنگار را گرامیداشت و اصحاب قلم و رسانه را به اطلاع رسانی گسترده در پیشبرد پروژه های نهضت ملی مسکن دعوت کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام سوم شیعیان در پیامی روز خبرنگار را گرامیداشت و اصحاب قلم و رسانه را به اطلاع رسانی گسترده در پیشبرد پروژه های نهضت ملی مسکن دعوت کرد. در متن پیام خلیل محبت خواه چنین آمده است:

فرارسیدن ۱۷ مرداد در تقویم ملت سرافراز ایران اسلامی، هر ساله یادآور تلاش و مجاهدت قشر دلسوز و خدوم خبرنگار است.

در سال ۱۳۷۷ خبرنگار شهید "محمود صارمی" که در آن روز سرپرست دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان بود، در حال انجام وظیفه به همراه تعدادی از دیپلمات‌های کشورمان به شهادت رسید و ملت ما داغدار این فرزندان عزیز خود گردید.

۱۷ مرداد ماه "روز خبرنگار"، پاسداشت رشادت‌های آنانی است که با کمترین چشمداشت مادی و با همه توان حرفه ای و علمی خود به کمک قلم و زبان، و با به تصویر کشیدن حقیقت، جامعه را از خطر انحراف و انحطاط محفوظ می دارند. روز آنانی که ترسیم حقیقت را بر مصالح زودگذر ترجیح می دهند.

در این فرصت بر خود واجب می دانم تا از خبرنگاران ،اصحاب قلم و رسانه به منظور اطلاع رسانی و معرفی پروژه ها و پیشرفتهای طرح نهضت ملی مسکن تشکر نمایم و از آنها دعوت کنم تا بیش از پیش درباره مسائل مختلف طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران اطلاع رسانی کنند.

به طور حتم یکی از اهداف متعالی دولت جمهوری اسلامی ساخت مسکن و رفع نیاز مسکن برای طبقه محروم و متوسط جامعه است که در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است ،بی شک انعکاس به موقع و انتقادات سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه در پیشبرد و ارتقاء سطح کمی و کیفی پروژه ها و سرعت بخشیدن به تحقق خانه دار کردن طبقه محروم و مستضعف جامعه نقش مهمی ایفا می کند. امیدوارم اصحاب قلم همچون گذشته تا به امروز بیش از پیش در پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن با ما در تعامل باشند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000