دیدار سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن با نماینده ولی فقیه در خوزستان

سرپرست و معاونان مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، در خصوص آخرین طرح‌ها و پروژه‌های حوزه مسکن با امام جمعه اهواز دیدار و تبادل نظر کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد در این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم، بر خدمت به مردم از سوی بانک‌ها تاکید کرد و گفت: برخی گرفتاری‌های مردم با پرداخت تسهیلات رفع می‌شود و انتظار داریم بانک‌ها در این زمینه نهایت همکاری را با مردم داشته باشند.

در این نشست، یاور عسکری سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن در خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه اهواز که در مدت اخیر به عنوان یک امام جمعه جهادی و انقلابی همواره در کنار مردم و همراه آن‌ها بوده است، بیان کرد: بانک مسکن نیز به خود می‌بالد که محور اصلی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر اساس خدمت به مردم قرار داده است و در سال‌های اخیر خانواده های بی‌شماری از ملت ایران با تسهیلات بانک مسکن خانه‌دار شده‌اند.

عسکری تاکید کرد: بانک مسکن در سال‌های اخیر همواره خدمت به مردم خوزستان را در رأس برنامه‌های خود قرار داده و در حوادثی مثل سیل، آب‌گرفتگی، زلزله و در پرداخت تسهیلاتی اعم از ازدواج، اشتغال، ودیعه مسکن، فرزندآوری، بافت فرسوده و ... سعی کرده به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کند و مشکلات آن‌ها را به حداقل برساند.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بانک افزود: هم اینک نیز بانک مسکن با تمام توان برای تحقق اهداف دولت برای ساخت سرپناه برای اقشار کم درآمد در قالب طرح نهضت ملی مسکن وارد میدان شده و این در حالی است که در گذشته نیز طرح‌ بزرگی مثل مسکن مهر با نقش‌آفرینی بانک مسکن به ثمر نشسته‌ و خانواده‌های بسیاری خانه‌دار شده‌اند.

سرپرست مدیریت شعب استان خوزستان تاکید کرد: اکنون بانک مسکن در استان خوزستان در مقایسه با سایر بانک‌ها با وجود داشتن کمترین میزان کارکنان، بیش‌ترین حجم از تسهیلات را پرداخت می‌کند و همکاران برای تحقق این امر تلاشی ستودنی از خود نشان می‌دهند.

عسکری به انجام مسوولیتهای اجتماعی بانک نیز اشاره کرد و گفت: ساخت مدرسه 6 کلاسه شهدای بانک مسکن در خرمشهر، کمک به آزادی زندانیان، درختکاری، کمک به کودکان کار، اهدای نوشت افزار به دانش آموران مناطق محروم، کمک به زلزله زدگان و سیلزدگان بخشی از فعالیت های بانک مسکن در قالب مسوولیت‌های اجتماعی است.

وی همچنین آمادگی مدیریت شعب را برای حضور در میز خدمت «نماز جمعه اهواز» که به ابتکار نماینده ولی‌فقیه در استان به منظور دیدار بدون واسطه مردم و مسوولان تدارک دیده شده است، اعلام کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000