دیدار استاندار سمنان با معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی

معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی با سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان دیدار و کفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ استاندار سمنان در این دیدار، ضمن تقدیر از حضور و پیگیری مدیران، بانک مسکن را یکی از سالمترین بانکها خواند و منظم بودن در کنار خوشرویی مدیران و کارکنان در عرصه خدمت رسانی را ازمشخصات بارز بانک مسکن دانست.

وی ضمن تشکر از عملکرد مدیر شعب سابق سمنان در مدت زمان خدمت در استان، پیگیری مستمر امور، شرکت منظم در جلسات وارتباط خوب و موثر بابایی با مسئولان و مردم استان سمنان را قابل تقدیر خواند.

هاشمی همچنین برای خاکساری مدیرشعب استان سمنان آرزوی سلامتی و موفقیت در انجام وظیفه موثر در قبال مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان سمنان داشت.

علی کشاورز عضو هیات عامل بانک مسکن در این دیدار که مهدی بلوچی سرپرست مدیریت امور منطقه شرق کشور، محمدرسول خاکساری مدیر شعب استان سمنان،محسن بابایی مدیر شعب سابق استان و سید باقر زرگر معاون مدیریت شعب سمنان نیز وی را همراهی کردند؛ از حمایتها وهمکاری‌های موثر استاندار و مجموعه استانداری سمنان با مدیریت شعب بانک مسکن استان تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم وتقویت همکاری‌ و پشتیبانی‌ از بانک مسکن استان در دوره مدیریت خاکساری شد.

معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی با اشاره به جایگاه استانداری به عنوان بالاترین مقام اجرایی و نماینده رییس جمهوری دراستان، از آمادگی کامل بانک مسکن در کمک به تحقق اهداف، برنامه‌ها و خط مشیهای تعیین شده از سوی دولت و انجام وظیفه به ویژهدر پیشبرد و هر چه بهتر اجرا شدن طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

سرپرست مدیریت امور منطقه شرق کشور ضمن اشاره به سابقه و فعالیت چند ساله خاکساری مدیر جدید شعب بانک مسکن دراستان سمنان، وی و مجموعه بانک مسکن استان را خادمان جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.

مدیر شعب استان سمنان نیز به ارایه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در استان پرداخت و عنوان کرد: بانک مسکن با اجرای طرح‌هایی نظیر پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات بافت فرسوده و تسهیلات خرید، ساخت و جعاله مسکن از محل اوراق، رسالت خود را خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه و در نهایت افزایش رفاه در استان قرار داده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری 2050 فقره تسهیلات مسکن به مبلغ 6790 میلیارد ریال در استان سمنان پرداخت شده است که از این مبلغ، تعداد 1410 فقره به مبلغ 4319 میلیارد ریال در قالب طرح نهضت ملی و تعداد 377 فقره به مبلغ 1127 میلیارد ریال در قالب تسهیلات بافت فرسوده به هم‌استانی‌های عزیز پرداخت شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000