‎بازدید استاندار سمنان از پروژه‌های بافت فرسوده شهر

‎استاندار سمنان به همراه مدیر کل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان و مدیر شعب بانک مسکن از پروژه های بافت فرسوده بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در بازدید از پروژه های در حالاحداث بافت فرسوده شهر سمنان، از عملکرد بانک مسکن در رونق بخش مسکن و ساختمان استان و پرداخت تسهیلات مسکن بویژهتسهیلات بافت فرسوده تقدیر و تشکر کرد.

وی عنوان کرد: کسب رتبه اول بانک مسکن در بخش پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه در مقایسه با سایر بانکها دراستان نشان از تلاش و پشتکار مدیران و کارکنان بانک مسکن دارد.

محمدرسول خاکساری مدیر شعب سمنان ضمن اعلام آمادگی کامل بانک مسکن در استان جهت همکاری و تسریع در فرآیند پرداختتسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی و تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده، گزارشی از عملکرد مدیریت در این پروژه ها ارائه کرد.

وی گفت: در بخش پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 تمامی پروژه های معرفی شده به بانک مسکن پذیرش شده و تاکنون 85 پروژه به تعداد 371 واحد و مبلغ 1120 میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده است.

خاکساری ادامه داد: استان سمنان دارای 6 شهرستان و 13 شهر بوده و از این تعداد 12 شهر دارای محدوده مصوب بافت فرسودهاست و با توجه به آمار بیش از 30 درصد جمعیت شهری این استان در بافت فرسوده ساکن هستند.

وی افزود: بانک مسکن با ارائه تسهیلات با شرایط ویژه مانند کاهش 1.5 درصدی نرخ سود نسبت به سایر تسهیلات و نیز افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات در این مناطق در حوزه احیای بافت فرسوده و زیباسازی شهر و همچنین ایجاد سرپناه برای هم استانی‌های عزیزحمایت خود را اعلام داشته است.

بر اساس این گزارش، استاندار سمنان با همراهی مدیر شعب استان سمنان از سه پروژه در حال احداث بافت فرسوده در شهر سمنان،پروژه 14 واحدی کیاء، 20 واحدی صالحی و 23 واحدی عبدوس که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بازدید کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000