تلاش و آمادگی بانک مسکن برای تعیین تکلیف پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر سمنان

مدیرشعب بانک مسکن سمنان در نشست با خبرنگاران استان گفت: با پیگیری این مدیریت ۴۲ پروژه از ۶۹ پروژه باقیمانده مسکن مهر به مرحله فروش اقساطی رسیده است و بانک مسکن آمادگی کامل خود را برای همکاری در تعیین تکلیف سایر پروژه‌ها اعلام می‌دارد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ نشستی با حضور خبرنگاران برتر استان سمنان به همراه محمدرسول خاکساری مدیر شعب استان و معاونان مدیریت برگزار شد.

خاکساری دراین نشست که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد بیان داشت: خبرنگاران تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خود هستند و می توانند با ایفای نقش صحیح خود جامعه را به سوی پیشرفت سوق دهند.

وی گفت: بانک مسکن در استان سمنان از ابتدای سال جاری، 2050 فقره تسهیلات مسکن به مبلغ 6790 میلیارد ریال به مردم شریف استان سمنان پرداخت کرده است که از این مبلغ تعداد 1410 فقره تسهیلات به مبلغ 4319 میلیارد ریال در قالب طرح نهضت ملی مسکن و مبلغ 1127 میلیارد ریال در قالب تسهیلات نوسازی منطقه بافت فرسوده پرداخت شده است.

خاکساری ادامه داد: این مهم منجر به کسب رتبه اول بانک مسکن در بخش تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 در بین بانکهای استان سمنان نیز شده است.

مدیر شعب استان سمنان در خصوص تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر اظهار داشت: با پیگیری این مدیریت 42 پروژه از 69 پروژه باقیمانده طرح مسکن مهر به مرحله فروش اقساطی رسیده است.

وی افزود: بانک مسکن برای پیگیری و تعیین تکلیف 2268 واحد مسکونی در قالب 27 پروژه باقیمانده نیز آمادگی کامل خود را از طریق برگزاری جلسات هفتگی با مسوولین ادرات ذیربط از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و شرکتهای تعاونی مربوطه اعلام کرده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000