انعقاد قرارداد ساخت ۶ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوزستان

سرپرست مدیریت امور منطقه غرب بانک مسکن از انعقاد قرارداد ساخت نزدیک به ۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان خوزستان خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، مهدی احمدی در سفری دو روزه به استان خوزستان ضمن دیدار با کارکنان و بازدید از شعب استان از روند ساخت و آخرین پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اهواز دیدن کرد.

احمدی گفت: با توجه به تأکیدات رییس‌جمهوری برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال، بانک مسکن به عنوان بازوی دولت در بخش مسکن، همان‌گونه که در طرح «مسکن مهر» ورود کرد و این طرح به ثمر نشست و دو میلیون و 350 هزار واحد مسکونی را تامین اعتبار کرد، در طرح «نهضت ملی مسکن» نیز ورود و با تمام توان اقدام کرده است.

احمدی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون در استان خوزستان 12 هزار و 900 واحد معرفی‌شده به بانک داریم و در کل برای 6 هزار واحد هم انعقاد قرارداد ساخت صورت گرفته است.

مهدی احمدی در اهواز بازدید مهدی احمدی سرپرست مدیریت امور منطقه غرب بانک مسکن از اهواز5338008/21/2022 10:54:19 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2022/08/202208104351402928_Thum.jpg
مهدی احمدی در اهواز

سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور در خصوص روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان خوزستان نیز گفت: روند کار بسیار خوب پیش می رود و دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن هم مصمم است که طرح نهضت ملی مسکن با قدرت تمام در این بانک پیگیری و به مرحله پرداخت برسد تا اهداف دولت در ساخت خانه برای مردم به ثمر بنشیند.

وی افزود: در بانک مسکن آماده هستیم تا مشکلات و چالش‌های تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌ها را در چارچوب قوانین و مقررات با سرعت مرتفع کنیم.


موضوع مرتبط


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000