تبادل تفاهم‌نامه ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تبادل تفاهمنامه مشترک این سازمان با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای الحاق اراضی در مالکیت نیروهای مسلح، جهت الحاق به محدوده خبر داد و گفت: زمین‌های در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح استعداد ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را دارد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تعامل مجموعه وزارت راه و شهرسازی با ستاد کل نیروهای مسلح بر اساس رویکردی دو جانبه برای تولید مسکن و حل مشکلات کشور در این حوزه بوده است، گفت: زمین‌های در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح استعداد ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را دارد که این میزان، بخش قابل توجهی از ۴ میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن را شامل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: عقد این تفاهمنامه حاصل جلسات متعددی بوده که در سطوح کارشناسی و مدیران دو مجموعه صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: علاوه بر تبادل تفاهمنامه، مواردی هم جهت رفع مشکلات موجود در اراضی ۱۴۷ هکتاری شاهین شهر و زمین های ۱۷ هکتاری شهرک شهید فکوری عنوان شد که با همفکری طرفین این موارد هم کارشناسی و رفع شد.

‎مهدی نامجوی، معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این نشست گفت: امیدواریم با امضای این تفاهمنامه بتوانیم از زمین‌هایی که متعلق به نیروهای مسلح است در بحث جهش تولید مسکن استفاده کنیم.

‎وی هدف مشترک طرفین این تفاهمنامه را تامین مسکن دانست و افزود: در تعاملات فیمابین اقدامات صورت گرفته بسیار مثبت و کم نظیر بوده است.

تفاهمنامه مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نمایندگی از نیروهای مسلح در راستای ساخت مسکن در اراضی در اختیار نیروهای مسلح برای کارکنان این نیروها در راستای طرح نهضت ملی مسکن است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000