حضور مدیران بانک مسکن در میز خدمت شعبه مهرشهر کرج

معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی به همراه سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور و مدیرشعب البرز در میز خدمت شعبه مهرشهر کرج، پاسخگوی مشتریان بانک شدند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و به منظور اجرای دستور دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن، میز خدمت ارتباطات مردمی بانک مسکن استان البرز با حضور علی کشاورز عضو هیات عامل بانک، مهدی احمدی سرپرست مدیریت امور شعب منطقه غرب کشور و علی اصغر نادری مدیر شعب استان در شعبه مهرشهرکرج برپا شد.

مدیران بانک در دومین روز برپایی میز خدمت استان البرز، به صورت چهره به چهره و بدون واسطه به منظور رفع مشکلات مردم و ارائه هر چه بهتر خدمات بانکی به مشتریان، پاسخگوی آنان بودند.

کشاورز معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و‌بازاریابی در حاشیه حضور در محل میز خدمت بیان کرد: ارائه خدمات بانکی بایدبا رعایت اصول مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع صورت پذیرد.

وی در محل میز خدمت با اشاره به لزوم رعایت کامل قوانین و مقررات بانکی در تمامی زمینه هاگفت: تسریع در انجام امور و کارمشتریان عزیز موجب رضایت آنان از بانک می‌شود و این هدف اصلی ما است.

کشاورز تاکید کرد: با همین هدف، تمامی شعب کشور در فضای معاملاتی خود با برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی؛ نماد خدمت رادر بانک ایجاد می‌کنند و در شعبی که فضای کافی وجود ندارد؛ محل میز مسئول شعبه به عنوان میز خدمت قرار می گیرد.

معاون مدیر عامل در ادامه با اشاره به اینکه بانک مسکن یک بانک دولتی و مردمی است، گفت : میز خدمت نماد و سمبل خدمت در بانک است.

مدیر شعب استان البرز نیز در محل میز خدمت بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در هفته دولت با ارائه خدمات مطلوب در استان نقش موثری درکسب رضایت مشتریان و ارتقای جایگاه بانک مسکن برداریم.

نادری بانکداری بدون تکریم ارباب رجوع را بی‌معنا خواند و تکریم ارباب رجوع را مهمترین رکن بانکداری برشمرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000