بررسی و رفع مشکلات مردم در میزخدمت شعبه مرکزی زنجان

شعبه مرکزی زنجان با حضور مدیران ارشد این بانک، میزبان مشتریان برای رفع مشکلات آنان شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در پی دستور مدیرعامل بانک مسکن مبنی بر پاسخگویی چهره به چهره به مشتریان در شعب، میز خدمت شعبه مرکزی زنجان با حضور علی کشاورز معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی، مهدی احمدی سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور و سعیدرضا کوهی سرپرست اداره کل اعتبارات تشکیل شد.

در بخشی از این ارتباط مردمی رو‌در رو، با دعوت از مسئولین استانی، مدیر و معاونان اداره کل راه و شهرسازی، مدیران شرکت ها و فعالان بخش مسکن و ساختمان استان زنجان، مسائل و مشکلات مربوط به مشتریان و تعدادی از پروژه‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و با تنظیم صورتجلسه، موانع موجود رفع شد.

بر این اساس، تعدادی از پروژه‌ها نیز در مسیر انعقاد قرار گرفت.

کشاورز در این رابطه اظهار امیدواری کرد که برپایی میزهای خدمت در سطح شعب بانک طی دوهفته، موجبات افزایش سطح رضایت مندی مردم و مشتریان گرامی را فراهم آورد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000