به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

حضور و پاسخگویی مدیران بانک در میز خدمت شهید بابایی قزوین

علی کشاورز عضو هیات عامل بانک مسکن و معاون مدیر عامل در امور شعب و بازاریابی طی سفر به استان قزوین، به همراه یونس احمدی مدیر شعب استان، در میز خدمت شهید بابایی قزوین حضور یافت و در دیدار چهره به چهره با مشتریان، پاسخگوی مشکلات و مسایل مشتریان بود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ عضو هیات عامل بانک مسکن در حاشیه میز خدمت شعبه شهید بابایی گفت: به منظور رفع مشکلات و دغدغه‌ها و ارائه راهکارهای مناسب برای مشتریان بانک به استان قزوین آمده‌ایم؛ چرا که بانک مسکن افتخار دارد خدمات و تسهیلات خود را در بخش‌های مختلف به ویژه در راستای رفع مشکل مسکن مردم عزیز این استان و جلب رضایت آنان نیز ارائه کند.

کشاورز همچنین در این سفر، برای بررسی مشکلات انبوه سازان و تعاونی ها، در تعاونی مسکن فرهنگیان ناحیه یک و 2 قزوین حضور یافت و دستور رسیدگی هر چه بیشتر و تسریع در فرآیند پروژه را صادر کرد.

معاون مدیرعامل بانک مسکن در ادامه، بر نقش تعیین کننده مشتریان در کارآمدی و اثربخشی فعالیت بانک تاکید و تشریح کرد: بخش مهمی از برنامه های مدیران ارشد بانک به تعامل ، همفکری و هم‌افزایی با مشتریان به ویژه انبوه سازان و فعالان بخش مسکن اختصاص می یابد و ما نیز به همراه همکارانی خلاق ، جوان و در عین حال با تجربه در راستای تحقق اهداف بانک تلاش می‌کنیم.

وی یادآور شد: برخورداری از مسکن خوب، ارزان و مقاوم و سرپناهی امن و آرام در زمره حقوق آحاد مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد است و بانک مسکن امروز با سبد کاملی از محصولات خود را در این بخش از مردم حمایت می کند.

کشاورز گفت: رضایت حداکثری مشتریان ، تاکیدی بر حرکت بانک در مسیر بانکداری حرفه ای است و حق مشتریان است که از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت مطلوبی داشته باشند.

گفتنی است، بانک مسکن طی 2 هفته متوالی و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، نسبت به برپایی میز خدمت در تمامی شعب و پاسخگویی ویژه به مشتریان اقدام کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000