مدیر شعب کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد:

پرداخت ۱۲ هزار و ۵۹۶ میلیارد ریال تسهیلات تا پایان تیرماه سال جاری توسط بانک مسکن کرمان

مدیر شعب کرمان در نشست خبری از پرداخت مبلغ ۱۲هزار و ۵۹۶ میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف از ابتدای سال تا پایان تیرماه خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، عقیل زینلی مدیر شعب کرمان در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت : اهمیت کار رسانه بر کسی پوشیده نیست و رسانه ها پل ارتباطی بین دولتمردان و مردم هستند.

وی افزود: بانک مسکن براساس رسالت تخصصی خود که بخش مسکن است؛ از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، پنج هزار و56 فقره تسهیلات به مبلغ 12 هزار و596 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

مدیر شعب استان با بیان اینکه 87.7 درصد تسهیلات پرداختی در بخش مسکن بوده است، تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 70 درصد، در تعداد تسهیلات پرداختی رشد داشته‌ایم.

زینلی با بیان این مطلب که طرح نهضت ملی، یکی از طرح های اولویت دار دولت و بانک مسکن تاکنون تنها بانک عامل پرداخت تسهیلات این طرح بوده است، افزود :در شهر کرمان به دلیل عدم تامین زمین، کار تازه آغازشده است؛ اما در سایر شهرهای استان، پنج هزار 749واحد به بانک معرفی و که از این تعداد سه هزار 749واحد انعقاد قرارداد شده و 2 هزار واحد در حال تشکیل پرونده هستندکه عمده آنها تعاونی ها در شهرستان سیرجان وپروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) است .

مدیر شعب استان در ادامه با اشاره به راه اندازی میز خدمت در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان گفت: بانک مسکن با سه میز خدمت، بیشترین تعداد میز خدمت را برای حل مشکلات مردم استان در این سفر راه اندازی کرد.

وی افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعان به میزهای خدمت مستقر در اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل راه و شهر سازی جنوب و اداره کل اقتصاد ودارایی در خصوص تسهیلات در بخش جعاله تعمیرات، قرض‌الحسنه، نهضت ملی و مشکلات واحدهای باقیمانده مسکن مهر بود که با حضور مسوولین کشوری و ستاد مرکزی از پنج هزار واحد مسکن مهر ، 2هزار و 500واحد تعیین تکلیف شد.

وی گفت: با شروع هفته دولت هم در تمامی شعب استان میز خدمت در راستای پاسخگویی سریع به درخواست‌های مشتریان راه اندازی شده است.

زینلی با اشاره به پرداخت یک هزار و 488 فقره تسهیلات حمایتی در استان به مبلغ یک هزار و 358 میلیارد ریال یاد آور شد: این تسهیلات در قالب‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی نهادهای حمایتی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امدادامام خمینی (ره)، فرزند آوری، ودیعه مسکن و ایثارگران پرداخت شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000