همکاری بانک مسکن با اداره کل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای کردستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در دیدار با مدیر شعب کردستان، در خصوص زمینه‌های همکاری فی مابین به ویژه در خصوص تیرپارکهای مرز باشماق مذاکره کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ امید راست بین مدیر شعب کردستان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فرزاد حسنی به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان، گفت: سابقه طولانی و درخشان آقای حسنی در تصدی و مسئولیت های مهم این حوزه، نوید بخش تحرکات مثبت در عرصه راهداری و حمل و نقل است که امیدواریم ضمن تشکیل جلسات تخصصی، راهکارهای افزایش تعاملات، بازنگری شود.
راست بین با ارایه توضیحاتی در خصوص خدمات و اقدامات مدیریت بانک مسکن استان ابراز داشت: علی رغم دارا بودن تنها هفت درصد از منابع شبکه بانکی، در سال 1400 ، ضمن اعطای 26 هزار میلیارد ریال تسهیلات، رتبه سوم را در میان بانک های استان کسب کرده ایم.
وی ضمن تاکید بر آمادگی کامل بانک در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: تمامی شعب بانک مسکن با امادگی کامل در اجرای این طرح مشارکت دارند و امیدواریم ضمن تسریع در رفع مشکلات و موانع، تمامی ارگان های ذیربط به مسئولیت ها و وظایف مشخص شده خود در زمان مقرر عمل کنند تا در آینده ای نزدیک شاهد خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه باشیم.
مدیر شعب کردستان بر افزایش تعاملات و مراودات بانکی و مالی با مجموعه راهداری با نهایی شدن تفاهم نامه مشترک تاکید کرد.
در ادامه، فرزاد حسنی مدیرکل جدید راهداری و حمل نقل جاده‌ای گفت: بانک مسکن سابقه درخشانی در خانه دار ساختن مردم و توسعه بخش مسکن دارد؛ رسالت مشترک با بانک مسکن نقطه شروع همکاری های فیمابین است که امیدواریم با تشکیل جلسات کارشناسی مشترک زمینه های همکاری بررسی و اقدامات اجرایی در اسرع وقت انجام گیرد.
حسنی ضمن اشاره به پتانسیل موجود در مرزهای استان در جهت رونق اقتصادی استان، تصریح کرد: تجهیز مرز باشماق به ابزارهای الکترونیکی بصورت پایلوت در دستور کار قرار گرفته است و تلاش داریم در حوزه های پرداخت عوارض الکترونیکی به ویژه در تیرپارکهای مرز باشماق و تسهیل مراودات مالی اتباع خارجی با مشارکت بانک مسکن، اقدامات اساسی را به مرحله اجرا درآوریم.
در این دیدار، راهکارهای افزایش مراودات و تبادلات مالی و بانکی و تشکیل جلسات کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000