پرداخت تسهیلات به پروژه ۱۰۸۰ واحدی در سفر استانی مدیران بانک مسکن

معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی و سرپرست مدیریت امور منطقه شرق کشور از نزدیک از روند پیشرفت یک پروژه ۱۰۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، علی کشاورز معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی، مهدی بلوچی سرپرست مدیریت امور منطقه شرق کشور بانک و محمد غفوریان طی سفر به استان یزد از نزدیک از یکی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بازدید کردند.

مدیران بانک مسکن ضمن بررسی مدارک و سوابق شرکت تعاونی و تشکیل کمیته اعتباری در محل پروژه موافقت و مساعدت خود مبنی بر پرداخت 1080 فقره تسهیلات در قالب تسهیلات خودمالک طرح نهضت ملی مسکن جهت تکمیل پروژه را اعلام کردند.

علی کشاورز معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی در جلسه‌ای که در محل پروژه تشکیل شد اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان بانک عامل و پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن و در راستای سیاست‌های این طرح تمام توان و منابع خود را صرف این طرح بزرگ و مهم کرده است.

وی افزود: بانک مسکن ضمن اعطای تسهیلات به شرکت‌ها و تعاونی‌هایی که در زمینه طرح نهضت ملی مسکن مشغول فعالیت هستند با نظارت بر پروژه ها و بررسی روند اجرای آن، موانع احتمالی را برطرف کرده که این موضوع نشان دهنده اهمیت کیفیت و سرعت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن برای بانک است.

مهدی بلوچی سرپرست مدیریت امور منطقه شرق کشور نیز در بازدید از پروژه 1080 واحدی طرح نهضت ملی مسکن گفت: شرکت‌های تعاونی مسکن و انبوه سازان اعم از طرح نهضت ملی و غیره، تسهیلات مورد نیاز خود را صرفا توسط بانک مسکن می‌توانند دریافت کنند، لذا فعالان مستقیم و غیرمستقیم بخش مسکن می‌توانند با افزایش مراوادات خود با بانک مسکن از تسهیلات تخصصی بخش مسکن و صنایع وابسته بهره مند شوند.

گفتنی است، شرکت تعاونی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی یزد علاوه بر دریافت تسهیلات 1080 واحدی پیشتر نیز با استفاده از تسهیلات طرح مسکن مهر از طریق بانک مسکن اقدام به ساخت و تحویل 860 واحد مسکونی به اعضای خود کرده بود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000