برپایی میز خدمت شعبه مرکزی یزد با حضور معاون مدیرعامل بانک مسکن

میز خدمت در شعبه مرکزی یزد با حضور معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی و سرپرست مدیریت امور منطقه شرق کشور جهت پاسخگویی به مشکلات و دغدغه های شهروندان برپا شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، میز خدمت بانک مسکن در شعبه مرکزی یزد با حضور علی کشاورز معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی، مهدی بلوچی سرپرست مدیریت امور منطقه شرق کشور و محمد غفوریان مدیرشعب استان برگزار شد.

در این ارتباط مستقیم و رودررو، مسائل و مشکلات تعدادی از مراجعان مورد برسی و رسیدگی قرار گرفت و دستوراتی جهت رفع موانع و حل موضوعات صادر شد.

با حضور مدیران بانک مسکن در میز خدمت یزد و در راستای کمک به رونق تولید و حمایت از صنایع مرتبط با بخش مسکن، دستورات و مصوبات لازم جهت اعطای تسهیلات و صدور اعتبارات اسنادی ریالی جهت رونق و افزایش تولید یک کارخانه کاشی صورت پذیرفت.

دکتر کشاورز در این مورد گفت: اعطای تسهیلات در بخش مسکن و صنایع مرتبط با آن دارای اولویت بوده و باید با توجه ویژه‌ای به درخواست‌های این بخش رسیدگی خواهد شد.

با حضور مدیران بانک مسکن در میز خدمت یزد و مساعدت و راهنمایی آنان تعداد 17 واحد باقیمانده از 132 واحد پروژه شرکت تعاونی مسکن کارکنان پیشگامان برق یزد تعیین تکلیف و پیرو دستور مدیرعامل مبنی بر تسهیل در انجام امور مشتریان، دستور مساعدت در مورد نحوه تقسیط آن صادر شد.

گفتنی است در جریان برگزاری میز خدمت در شعبه مرکزی یزد تعدادی از مشتریان قدیمی نیز صرفا جهت تشکر از حسن برخورد و وظیفه‌شناسی کارکنان بانک مسکن مراتب تقدیر خود را اعلام داشتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000