عضو هیات عامل بانک مسکن تاکید کرد:

لزوم تسریع در اجرای پروژه تعاونی مسکن فرهنگیان قزوین

عضو هیات عامل بانک مسکن با حضور در تعاونی مسکن فرهنگیان ناحیه ۱و ۲ قزوین، دستورات و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات این پروژه را ارایه کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگاری استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ علی کشاورز در بازدید از تعاونی مسکن فرهنگیان ناحیه 1 و 2 قزوین که یونس احمدی مدیر شعب استان و اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن نیز وی را همراهی کردند، بیان کرد: بانک مسکن توجه ویژه‌ای به بخش تعاونی و مردم‌سازی اقتصاد دارد.

وی اظهار داشت: بانک مسکن در راستا و همسو با برنامه های دولت سیزدهم توجه ویژه ای به بخش تعاونی ها دارد که فرصت مناسبی برای رشد و ارتقای ظرفیت‌های تعاونی‌ها به عنوان بازوی استوار و توانمند دولت است.

کشاورز ادامه داد: بانک مسکن نیز به ظرفیت ها و توانمندی های بخش تعاون اعتقاد دارد و درصدد است تا توسعه و تعالی بخش تعاون محقق شود؛ خصوصا در قزوین که بزرگترین ساخت و سازها را در سطح کشور انجام داده اند.

وی گفت: مشکل زمین و مسکن در کشور ما باید با اتکا به اراده و خرد حل شود، چرا که مسکن جزو نیازهای اولیه انسان است که نبود آن سطح رضایت مندی اجتماعی را کاهش و آسیب های اجتماعی را افزایش می دهد. در این رابطه می‌توان به کشور ژاپن دقت کرد که مشکل کمبود زمین را با توسعه مناطق مسکونی در ارتفاع حل کرده است.

عضو هیات عامل بانک مسکن با تاکید این نکته که واگذاری مسکن را باید به خود مردم واگذار کنیم، افزود: اگر اجازه واگذاری زمین به تعاونی‌های مردمی به شکل محدود داده شود، با توجه به اراده و خواست مردم برای خانه‌دار شدن، شاهد تحولات شگرفی در این حوزه خواهیم بود.

کشاورز با اشاره به توانمندی بانک مسکن و وجود کارکنان غیور و با دانش و هم چنین تجربه طرح های قبلی تصریح کرد: با تجربه کافی در اجرای طرح مسکن مهر در گذشته و رضایت‌مندی مردم عزیز، تکالیف و وظایف خود در طرح نهضت ملی را با قدرت انجام میدهیم تا شاهد تسریع در خانه‌دار شدن مردم باشیم.

وی با دستور رسیدگی هر چه سریع تر به مشکلات این تعاونی تاکید کرد: برای رفع مشکلات تعاونی‌هایی که با استفاده از تمام ابزار و ظرفیت‌های قانونی قابل حل نیست، به تصمیم برسید و قاطعانه به ذینفعان اعلام کنید تا مردم از بلاتکلیفی رها شوند.

عضو هیات عامل با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای حل مشکلات بیان کرد: همواره باید روحیه پای کار آمدن و پشتکار برای رفع مشکلات مردم در استان وجود داشته باشد و برای حل مشکلات عمومی همگی جسورانه اقدام کنند.

شایان ذکر است تعاونی مسکن فرهنگیان ناحیه 1و 2 در استان قزوین که بزرگترین پروژه در این استان است، با نام برج های دوقلو شهرت دارد و با دارا بودن 906 واحد در 2 برج مجزا در 28 طبقه مسکونی و 2 طبقه پارکینگ بنا شده است و تلاش ها برای تبدیل کردن تسهیلات آن به طرح نهضت ملی ادامه دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000