امام جمعه شهرکرد:

بانک مسکن به نحو احسن به وظیفه خود عمل می‌کند

امام جمعه شهرکرد در نشست هفتگی معارف اسلامی ویژه مدیران دستگاههای اجرایی استان گفت: بانک مسکن به نحو قابل توجه و احسنی نسبت به وظایف خود که همان رفع دغدغه مسکن برای اقشار مردم است، عمل می‌کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، جلسه هفتگی معارف اسلامی ویژه مدیران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام و جمعی از مدیران به میزبانی بانک مسکن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد پس از خیرمقدم به حاضران در جلسه، ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر را تسلیت و تعزیت گفت.

ایشان خطاب به مدیران استانی گفت: خدمت به مردم و امت اسلامی سعادتی بزرگ می‌خواهد که خداوند نصیب خدمتگزاران دلسوز و صدیق در دستگاه‌های اجرایی کشور اسلامی‌مان کرده است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به توصیه‌های قرآن کریم تاکید کرد: خدمت به خلق خدا باید فقط در جهت کسب رضایت خداوند متعال باشد تا اثری ماندگار داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام پس از اشاره به فرازهای ارزشمند دیگری از قرآن مجید، برای مردم عزیز کشورمان آرزوی سلامتی و سربلندی کرد و در پایان از همت بانک مسکن در تقبل میزبانی این مراسم معنوی تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه، محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان نیز با اشاره به رسالت بانک مسکن در تامین مسکن و سرپناه برای افراد مختلف جامعه، به بیان گزارشی از اقدامات بانک مسکن در استان پرداخت.

مدیر شعب استان در این رابطه گفت: بانک مسکن امسال توانسته با پرداخت 1972 فقره تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در قالب 71 پروژه، گام بزرگی در خانه‌دار کردن مردم استان بردارد.

ربانی یکتا همچنین ضمن ارایه آمار تسهیلات پرداختی خوداشتغالی و اشتغالزایی عنوان کرد: بانک مسکن در سال 1401 برای ترویج و تسهیل فرهنگ ازدواج در بین جوانان، بیش از 170 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000