با حضور وزیر دادگستری برگزار شد؛

آئین کلنگ زنی ۱۱۴۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان

آئین کلنگ زنی ۱۱۴۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن سطح استان زنجان با حضور وزیر دادگستری و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این مراسم که استاندار و امام جمعه زنجان، مدیر اداره کل راه و شهرسازی استان، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان و سایر مسوولان استانی نیز حضور داشتند، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری با بیان اینکه وظیفه مسئولین است تمام امکانات را به صورت کامل و تمام برای اجرای نهضت ملی مسکن فراهم کنند، گفت: پیشرفت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان با تدبیر خوبی صورت می پذیرد.

وی با بیان به اینکه ساخت مسکن کار سختی است، افزود: ساخت تعداد زیاد مسکن بسیار سخت است ولی در استانی همچون زنجان با درایت و همدلی مسوولان و مدیریت درست مدیران عوامل اجرایی، برنامه طوری پیش‌بینی شده است که اطمینان حاصل شد که قبل از اتمام دوره اول ریاست جمهوری وعده ساخت مسکن محقق شود.

رحیمی تاکید کرد: برنامه‌های مسکن در این استان با همدلی و برادری به سامان رسیده است و به همین منظور از مدیران و عوامل اجرایی به ویژه اداره کل راه و شهرسازی و بانک مسکن که تمام امکانات لازم را فراهم کردند قدردانی می‌کنم چراکه تدبیر آنان باعث شده برنامه نهضت ملی مسکن بهتر پیش رود.

در ادامه این مراسم مسعود بیات منش مدیر اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سهم زنجان از 50 هزار واحد به 70 هزار واحد افزایش یافته است و این تعداد واحد مسکونی طی 4 سال در دوره دولت مردمی ساخته می‌شود.

بیات منش اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که در طرح نهضت ملی مسکن برای استان زنجان ابلاغ شده بود، به لحاظ طیف جمعیتی سهم استان 50 هزار واحد بود ولی به علت برنامه‌های آمایشی و کلانی که در کشور اتفاق افتاد این سهم به 70 هزار واحد مسکونی رسید.

مدیر اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تقدیر از عوامل اجرایی به ویژه مهدی جمالوندی مدیر و کارکنان بانک مسکن استان زنجان که سهم بسزای در این طرح بزرگ ایفا کرده‌اند، افزود: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه‌ها 2 هزار و 100 میلیارد تومان است.

در حاشیه این مراسم، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنجان ضمن اشاره به اتمام کامل فروش اقساطی مسکن مهر در آذرماه سال ۱۴۰۰ در این استان افزود: خوشبختانه استان زنجان در طرح نهضت ملی نیز همچنان پیشرو است.

مدیر شعب استان زنجان با ارائه آمار و عملکرد استان در حوزه طرح نهضت ملی مسکن، گفت: این اعداد، ارقام و عملکرد مطلوب کارکنان استان در صف و ستاد در حوزه مسکن حاصل تلاش، کوشش و تشریک مساعی تمامی کارکنان با هدایت یک تیم منسجم و هدفدار است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000