در دیدار با رییس بنیاد مسکن لرستان صورت گرفت؛

تقدیر از اقدامات بانک مسکن در پرداخت تسهیلات روستایی و نهضت ملی

رییس بنیاد مسکن لرستان در دیدار با مدیرشعب بانک مسکن استان، از تلاش  کارکنان بانک مسکن در پرداخت تسهیلات روستایی و طرح نهضت ملی مسکن تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ؛ پویا تابعی مدیر کل بنیاد مسکن لرستان در این دیدار، همراهی و تعامل خوب و جدیت و تلاش قابل ستایش و کارنامه عملکردی بانک مسکن استان لرستان را افتخار بزرگی در مسیر خدمت رسانی به مردم و خانه دار کردن اقشار ضعیف و متوسط جامعه عنوان کرد و از تلاش کارکنان بانک مسکن در پرداخت تسهیلات روستایی و طرح نهضت ملی مسکن تقدیر کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت :با توجه به رتبه دوم استان لرستان در شاخص مقاوم سازی که بالای 70درصد است و با توجه به شرایط جغرافیایی استان، اغلب شاهد حوادث غیر مترقبه در استان هستیم؛ البته بانک مسکن با پرداخت تسهیلات زلزله و سیل همواره در کنار بنیاد مسکن بوده است و امید داریم در آینده نیز شاهد تعامل بیش از پیش بین دو دستگاه باشیم.

مدیر شعب استان نیز در این نشست، با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های حمایتی دولت از اقشار آسیب‌پذیر در تامین سرپناه مناسب برای آنان، همراهی وهمکاری بنیاد مسکن و بانک را در تحقق اهداف این طرح ها بسیار سازنده ارزیابی کرد.

وی در ادامه، بازگشت منابع و وصول اقساط تسهیلات پرداختی در سررسید را یکی از راهکارهای تامین منابع ارزان قیمت و افزایش توان نقدینگی بانک در پرداخت تسهیلات مجدد به قشر زحمت کش روستایی عنوان و اظهار امیدواری کرد که با تعامل،همکاری و استفاده از ابزارها و امکانات بنیاد مسکن در آگاهی بخشی به مردم در تکمیل فرآیند ساخت واحدهای مورد مشارکت و واریز به موقع اقساط، زمینه برگشت منابع و وصول مطالبات معوق بویژه دربخش روستایی بیش از گذشته فراهم شود.

مدیر شعب استان، با یادآوری دستور مقام عالی وزارت و ریاست بنیاد مسکن کشور در خصوص تمرکز منابع سازمان‌های مرتبط با بخش مسکن در بانک، تصریح کرد: با توجه به همسویی فعالیت‌ها و اقدامات بانک مسکن و بنیاد مسکن، انتظار داریم، با حضور مهندس تابعی در راس مجموعه بنیاد مسکن استان شاهد اجرایی شدن هر چه سریع‌تر دستور وزیر راه و شهرسازی و ریاست بنیاد مسکن باشیم.

در پایان، مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، از زحمات مجموعه بانک مسکن قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های بانک مسکن در تامین سرپناه برای آحاد جامعه ستودنی است و از آنجایی که بنیاد مسکن و بانک اعضا یک خانواده هستند، اقدام و تلاش لازم برای تمرکز منابع مالی این مجموعه و نیز پیمانکاران مرتبط صورت خواهد گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000