در نشستی صمیمی صورت گرفت؛

تبادل نظر عضو هیات عامل بانک مسکن با نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی

علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی به همراه مهدی احمدی مدیر امور شعب غرب کشور در نشستی با جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی دیدار و تبادل نظر کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ در این دیدار صمیمی که در محل فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد برگزار شد؛ دو طرف به تبادل نظر، بررسی و رفع مشکلات مطرح شده در حوزه شهرستان مهاباد و همکاری فی مابین پرداختند.

در این دیدار، ابتدا محمودزاده با تقدیر و تشکر از عملکرد مثبت بانک مسکن طی سالهای متمادی گذشته در این شهرستان ، حضور نماینده مدیر عامل بانک در مهاباد را به فال نیک گرفت و نشان از تمایل مدیران بانک به حل مشکلات ودغدغه های مردم دانست.

وی خواستار تداوم و بهبود این روند و ادامه تلاش های بانک مسکن در زمینه تامین مالی تولید در بخش مسکن در این شهرستان شد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: شهرستان مهاباد با وجود توسعه خوبی که در سالهای گذشته داشته است؛ متاسفانه در بخش تولید و تامین مسکن مورد نیاز شهروندان دچار مشکلات فراوانی بوده و قیمت مسکن در این شهر یا شهرهای بزرگ برابری می کند؛ این موضوع موجب ایجاد رنجش در میان ساکنان غیور و لایت مدار این شهر مرزی شده است.

وی افزود: البته طی سالهای گذشته با اجرای طرح های متعدد ملی از جمله طرح مهر ، طرح بهسازی مسکن شهری و روستایی ، طرح نهضت ملی مسکن و غیره و با همکاری نهادها و سازمانی های دست اندر کار خصوصا بانک مسکن که همواره پای کار بوده توانستیم بخشی از این مشکلات به وجود آمده را پوشش دهیم .

محمودزاده در ادامه با مطرح کردن نقاط ضعف و قدرت طرح های اجرا شده در شهرستان گفت: هرجا موفقیتی بوده حاصل کار تیمی و و اراده همگانی برای انجام آن کار و هرجا عدم توفیقی بوده، حاصل عدم هماهنگی و یا قانون گریزی بوده است.

وی ادامه داد: با روحیه ای که از کارکنان بانک مسکن دیده شده است، اطمینان دارم با همکاری و اتحادی که بین سازمانها و نهاد های ذی مدخل در اجرای طرح های ملی مسکن از جمله طرح نهضت ملی به وجود امده به توفیقات خوبی نائل خواهیم شد.

نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی در انتها خواستار توجه بیشتر به شایسته سالاری و استفاده موثر از نیروهای زیر مجموعه که آشنایی بیشتر با اقلیم و بافت فرهنگی و بومی مناطق مختلف دارند شد و گفت : در شهرستان مهاباد نیروی های بسیار توانمند و تلاشگری داریم که می توانند در عرصه عمل با آشنایی که از جغرافیا و فرهنگ بومی دارند، در پیشبرد اهداف عالیه نظام و در بخش‌های مختلف آن از جمله بانک مسکن یاری رسان و منشا برکات فراوانی باشند.

در این دیدار، معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی گفت: بنده و سایر مدیران این بانک شنونده مشکلات و مسایل موجود در خصوص طرح هایی هستیم که با مشارکت و تامین مالی این بانک در این شهرستان در حال انجام است و تا حد امکان با همکاری همه کارکنان در شهرستان و مدیریت استان در مسیر کاهش و رفع این موانع و مشکلات گام برمی داریم.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص و ویژه این شهرستان امیدواریم هرچه سریعتر شاهد به بار نشستن تصمیمات مشترک اخذ شده دراین جلسه باشیم تا بدین وسیله باری از دوش مردم غیور و شهیدپرور این خطه برداشته شود و بانک مسکن به عنوان بانک عامل طرح های مسکن ملی از جمله طرح نهضت ملی مسکن توفیق مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه را داشته باشد.

در ادامه این نشست صمیمی و با مطرح شدن مشکلات چند پروژه بزرگ شرکت‌های تعاونی مسکن، علی کشاورز و مهدی احمدی، دستوراتی برای تسریع در انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات به این تعاونی‌ها صادر کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000