پروژه ۱۳۶۶ واحدی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به بهره‌برداری رسید

مراسم افتتاحیه و بهره برداری ۱۳۶۶ واحد مسکونی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با حضور رئیس اداره کل اعتبارات بانک مسکن و مدیر شعب استان البرز برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ مراسم افتتاحیه 1366 واحد مسکونی مسکن مهر با حضور علی حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان و نماینده ولی فقیه شهرستان ساوجبلاغ، مجتبی عبدالهی استاندار البرز، علی رضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید کشور، علی اصغر نادری مدیر شعب استان البرز و سعید رضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات بانک مسکن در محل شهر جدید هشتگرد (مهستان) برگزار شد.

استاندار البرز در این مراسم، ضمن تشکر از تمامی دستگاه های متولی که در جهت ساخت و تکمیل واحد های مسکونی مسکن مهر تلاش کردند، به نکاتی مهم در خصوص هزینه های ساخت واحد های مسکونی مسکن مهر که تاکنون تکمیل نشده اند پرداخت و بیان داشت: دستگاه های ذیربط باید نسبت به فعال کردن پروژه های راکد و غیر فعال و همچنین تکمیل پروژه های مسکونی به منظور بهره برداری، اقدام و آنها را به متقاضیان مسکن مهر تحویل دهند.

مجتبی عبدالهی افزود: با اقدام جهادی می توان تا پایان سال 1401 واحد های مسکونی تکمیل نشده را تکمیل و به متقاضیان و مالکان تحویل داد.

وی در ادامه تاکید کرد: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد(مهستان)با رفع موانع موجود می تواند تا پایان سال 1401 نسبت به تکمیل 5000 واحدهای مسکونی مسکن مهر و تحویل واحد های به متقاضیان اقدام کند.

عبدالهی، وجود قرارگاه مسکن در استانداری البرز را برای رفع مشکلات مردم و موانع موجود در حوزه مسکن، مهم ارزیابی کرد و بیان داشت هر گونه پیشنهادات مهم و ظرفیت‌های موجود استانی در این قرارگاه مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

استاندار البرز در مراسمی به همراه مدیر شعب استان البرز و رییس اداره کل اعتبارات بانک مسکن در محل پروژه های مسکونی تکمیل شده حضور یافتند و به صورت نمادین کلید واحد مسکونی به خانواده متقاضی تقدیم و اهدا شد.

رییس اداره کل اعتبارات که از سوی مدیرعامل بانک مسکن ماموریت حضور در مراسم افتتاحیه 1366 واحد مسکونی مسکن مهر را داشت، بیان داشت: رضایت مندی مردم در این خصوص بسیار مهم است و باید محقق شود.

کوهی رفع مشکلات و موانع موجود در واحد های مسکن مهر را مهم خواند و گفت: تمامی دستگاه ها ذیربط به منظور رضایت مندی مردم ، به خصوص اقشار کم درآمد و بی بضاعت همکاری و همیاری در جهت رفع موانع موجود پروژه های مسکونی مسکن مهر الباقی را داشته باشند تا بتوانیم در راستای تحقق اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران در طرح مسکن مهر نقش موثرو مفیدی را داشته باشیم.

وی در ادامه به پذیرش عاملیت طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یک بانک تخصصی اشاره کرد و گفت: بانک مسکن با تمام توان و قدرت و ظرفیت خود آمادگی هر گونه خدمات بانکی و تسهیلات مطابق با دستورالعمل های مرتبط را دارد.

مدیرشعب استان در این مراسم، با مهم دانستن تامین مالی ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی مسکن مهر در میان رسالت های بانک مسکن، گفت: این بانک از ارایه هیچ گونه خدماتی به اقشار کم درآمد دریغ نخواهد کرد و آمادگی کامل برای هر گونه همکاری و همیاری برای فعال شدن واحد های راکد و پیشرفت پروژه های مسکونی مسکن مهر مطابق با دستورالعمل‌های مربوطه را دارد.

نادری اظهار داشت: موانع موجود در حوزه مسکن مهر در جهت تسریع و تسهیل پروژه ها به نهادهای مربوطه اعلام شده است و در این خصوص، مکاتبات متعدد و جلساتی در محل ساختمان بانک مسکن استان برگزار شده است.

مدیر شعب استان البرز در ادامه بیان داشت: امیدواریم با نظارت و پیگیری نهادهای ذیربط، همکاری و همیاری پیمانکاران هر چه سریع تر مشکلات و موانع موجود برداشته و برای پیشرفت واحد های مسکن مهر تا مرحله بهر برداری اقدام شود.

وی تصریح کرد:خوشبختانه بانک مسکن توانسته است با ارائه محصولات متنوع و متناسب با نیاز اقشار مختلف جامعه و به خصوص اقشار کم درآمد در حوزه مسکن و ساختمان مورد استقبال آحاد مردم قرار گیرد و از اعتبار بالایی نزد افکار عمومی برخوردار باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000