درنشست شورای مسکن صورت گرفت:

تقدیر از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن

استانداری کرمان در نشست شورای مسکن از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا؛ محمدمهدی فداکار در نشست شورای مسکن استان کرمان با قدر دانی از اقدامات بانک مسکن در طرح جهش ملی مسکن در استان کرمان گفت : بانک مسکن در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن عملکرد قابل قبولی داشته و همه بانک‌های استان باید در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن فعال شوند.

فداکار با اشاره به مشکلات طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد: زمین‌های رها شده در سطح شهر باید شناسایی و در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده شود.
استاندار کرمان تصریح کرد: مردمی‌سازی مسکن، یک ظرفیت است؛ اگر زمین باشد مردم خودشان برای ساخت مسکن پای کار می آیند.
وی تسهیل شرایط برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای ساخت مسکن برای این اقشار کمک گرفته شود و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هم کمک کنند.

عقیل زینلی مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه از ابتدای این طرح تاکنون 9هزار و 250 واحد طرح نهضت ملی مسکن از سوی دستگاه‌های متولی استان به بانک معرفی شده است ، گفت: از این تعداد، قراداد 4 هزار واحد منعقد شده و دو هزار و 188 واحد به دفتر خانه معرفی شده و سه هزار و 166 واحد باقی مانده مربوط به پروژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می باشد که به صورت فاز به فاز به دفتر خانه معرفی می شود.

زینلی افزود : افزایش تسهیلات پروژه حاجی آباد بنیاد مسکن نیز مورد موافقت اولیه بانک قرار گرفته و از طریق بانک مرکزی پس از تایید شورای پول و اعتبار به بانک ابلاغ خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تجربه‌ای که کارکنان بانک در استان طی سال‌های اخیر کسب کرده‌اند؛ از مرحله تشکیل پرونده تا پرداخت تسهیلات با سرعت و دقت لازم انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

همچنین علی حاجی زاده مدیر کل مسکن و شهرسازی کرمان نیز با بیان اینکه بانک مسکن از ابتدای طرح ملی مسکن در پرداخت تسهیلات همکاری خوبی داشته از همراهی و تلاش قابل ستایش کارکنان بانک مسکن قدردانی کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000