مدیرشعب بانک مسکن کردستان در دیدار با مدیرکل هواشناسی استان تاکید کرد:

همکاری نهادهای مرتبط؛ موثر در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن

مدیر شعب کردستان در دیدار با مدیرکل هواشناسی استان بر همکاری سازمانهای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید و نقش موثر آن را در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن، مهم خواند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ امید راست بین مدیر شعب استان کردستان ضمن تاکید بر اجرای مصوبات شورای مسکن استان، عنوان کرد: بر اساس مصوبه وزارت راه و شورای مسکن استان، تمرکز منابع سازمان‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی نقش موثری در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن دارد و در این راستا باید به صورت جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد که این امر زمینه ساز همکاری‌های بیشتر خواهد شد.

وی افزود: درصدد هستیم تعاملات مدیریت شعب با اداره کل هواشناسی استان را گسترش دهیم.

در این دیدار، رحیم صدیقی مدیرکل هواشناسی استان کردستان نیز با اشاره به سابقه درخشان بانک مسکن در خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه، تاکید کرد: رسالت مقدس بانک مسکن در تامین مسکن اقشار مختلف خصوصاً اقشار کم توان و آسیب پذیر، ارزشمند و قابل تقدیر است و ما در مجموعه هواشناسی هم ضمن بررسی راهکارهای افزایش تعاملات، می خواهیم سهمی ناچیز در افزایش توان بانک در ارائه تسهیلات بخش مسکن ایفا کنیم.

در این نشست، ضمن تشریح خدمات و تسهیلات بانک مسکن، راهکارهای افزایش مراودات و تبادلات مالی و بانکی و تشکیل کارگروه مشترک کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000