در نشست مدیرشعب بانک مسکن و بنیاد مسکن صورت گرفت؛

تاکید بر پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در البرز

در نشست مدیرشعب بانک مسکن البرز و بنیاد مسکن استان، هر دو طرف بر پیشبرد و تسریع اجرایی شدن پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تاکید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی بانک مسکن هیبنا؛ در این نشست علی‌اصغر نادری سرپرست مدیریت استان ضمن تبریک انتصاب علی محمدی به سمت مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: هر دو سازمان درهدف خود دارای منافع و منابع مشترکی هستند.

وی تصریح کرد: برای اجرای صحیح و درست طرح نهضت ملی مسکن و تعیین تکلیف واحدهای مسکونی مسکن مهر و به سرانجام رساندن آنان، نیازمند همیاری و همکاری بنیاد مسکن در همه زمینه‌ها هستیم تا بانک مسکن به عنوان بانک عامل در تامین منابع مالی بتواند خدمات مالی و بانکی مناسبی را برای جامعه هدف ارایه کند.

سرپرست مدیریت البرز خاطر نشان کرد: بانک مسکن و بنیاد مسکن هر دو از یک خانواده هستند و در یک مسیر حرکت می‌کنند که همان تامین مسکن ارزان‌قیمت برای اقشار کم‌درآمد و بی‌بضاعت است.

وی در ادامه به گزارشی از عملکرد بانک مسکن استان پرداخت و بیان کرد: بانک مسکن البرز حدود 20درصد پرداخت تسهیلات بانکی در استان بین بانک‌های استان توانسته است رتبه نخست را در بین بانک‌های استان کسب کند و بیشترین میزان تسهیلات پرداختی در بین بانک‌ها استان را دارد.

نادری تاکید کرد: بنیاد مسکن با انتقال حساب‌ها و معرفی پیمانکاران خود به بانک مسکن می‌تواند نقشی موثر و مفیدی را در تامین منابع مالی طرح‌ها و پروژه‌های حوزه مسکن داشته باشد.

سرپرست مدیریت البرز در این دیدار آمادگی کامل بانک مسکن در جهت هر گونه خدمات بانکی و مالی در حوزه نهضت ملی مسکن و همکاری در جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای مسکن مهر عنوان کرد و بیان داشت: بانک مسکن در حوزه مالی و بانکی با افتخار در خدمت نهادهای متولی مسکن و ساختمان است.

علی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز نیز در این نشست از مدیر شعب بانک مسکن استان به جهت پیگیری و جدیت در موضوع تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر و اجرای طرح نهضت ملی مسکن تقدیر و تشکر کرد و گفت: بنیاد مسکن در کنار بانک مسکن خواهد بود و از هر اقدامی برای رفع مساله و مشکلات در این خصوص دریغ نخواهد کرد.

وی در این نشست؛ دستور بررسی سریع وضعیت پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر مربوط به بنیاد مسکن را با هدف به سرانجام رساندن و تعیین تکلیف آنان را صادر کرد و گفت: هر گونه مانع و یا مشکلی در اسرع وقت با همکاری و همیاری سایر بخش‌ها برای آماده‌سازی و تکمیل و نهایتاً تحویل واحدهای مذکور به متقاضیان مسکن مهر و معرفی آنان به بانک مسکن اقدام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز در ادامه افزود: بنیاد مسکن با هدف ایجاد تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد تمام تلاش و کوشش خود به منظور معرفی پیمانکاران برای تمرکز منابع در بانک مسکن اقدام خواهد کرد.

در این نشست، همکاری های بانک مسکن و بنیاد مسکن مورد ارزیابی قرار گرفت و هر دو طرف در راستای پیشبرد و تسریع اجرایی شدن پرو‍ژه های نهضت ملی مسکن در البرز تاکید کردند.

در ادامه، همکاری جدی بانک مسکن و بنیاد مسکن برای خانهدار شدن مردم از طریق این طرح مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000