همکاری با اصناف مختلف در اداره شهرهای جدید

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری با خیرین در امر ساخت‌وساز، گفت: ما باید در اداره شهرها از اصناف گوناگون از جمله هنرمندان در اداره بخش تخصصی مربوط به آن صنف استفاده کنیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، در جلسه بررسی و ارتقای همکاری با خیرین سلامت و هنرمندان حوزه هنری در شهرهای جدید که با حضور سید علیرضا مکبری مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی و همچنین سایر مدیران مربوطه برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی کامل این مجموعه در همکاری و کمک به مجموعه خیرین در امر ساخت و ساز در شهرهای جدید بیان کرد: شهرهای جدید در حال حاضر در حوزه های گوناگونی دارای مشکلاتی است که ما اعتقاد داریم این مشکلات در کنار مردم و با همراهی آن‌ها به پایان خواهد رسید، چراکه تصدی‌گری در این حوزه هیچ‌گاه نتیجه مطلوبی به همراه نداشته است.

جعفری در این راستا تأکید کرد: ضمانت می‌کنیم در این راه از هیچ کمکی از جمله اخذ پروانه بهره برداری برای تسریع در روند بهره برداری از مراکز ساخته شده دریغ نکنیم.

وی افزود: ما باید بتوانیم برای ارتقای سطح فرهنگی – اجتماعی در شهرها الگو سازی کرده و از این ظرفیت (هویت بخشی و ایجاد حس تعلق خاطر در شهروندان) در جهت مشارکت مردم برای اداره شهرها استفاده کنیم.

مدیرعامل این شرکت وجود خیرین در این حوزه را بالاترین فرصت و کمک در این مسیر قلمداد کرد و گفت: ما باید در اداره شهرها از اصناف گوناگون از جمله هنرمندان در اداره بخش تخصصی مربوط به آن صنف استفاده کنیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000