مدیرشعب بانک مسکن در دیدار با فرمانده انتظامی زنجان عنوان کرد:

امنیت پایدار؛ زمینه‌ساز توسعه پایدار

مدیر شعب زنجان در دیدار با سرتیپ دوم طراقیه فرمانده انتظامی استان گفت : در سایه امنیت، توسعه همه جانبه و پایدار می‌تواند با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در راستای گسترش تعاملات، با فرمانده ستاد انتظامی استان زنجان دیدار کرد.

مدیر شعب زنجان اظهار داشت: امروز به برکت حضور شبانه‌روزی، مقتدرانه و مشفقانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح، ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه است؛ زیرا این نیرو با تلاش شبانه‌روزی سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارد. از فواید امنیت پایدار در جامعه است که فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، کسب‌وکار معنی پیدا کرده و تحقق میابد.

جمالوندی با ارائه گزارشی اظهار داشت : بانک مسکن استان زنجان در بحث اعطای تسهیلات بانکی برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در کشور جزو استان‌های پیشرو و موفق بوده و از آغاز این طرح بالغ بر 43 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سطح استان پرداخت کرده است.

سردار فرماندهی نیروی انتظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و مجموعه بانک مسکن استان، بر تعامل و تداوم همکاری این دو نهاد تاکید کرد.

سرتیپ دوم طراقیه گفت : شما در مجموعه بانک مسکن به خانه‌دار کردن اقشار کمک می‌کنید و این خود، زمینه‌ساز ایجاد محیطی شایسته برای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به اعضای نهاد مهم خانواده است تا در نتیجه آن، جامعه از هر ناامنی دور شود.

وی افزود : امروز همه وظیفه داریم تا در خصوص ارائه اطلاعات درباره خدمات و عملکرد مطلوب سازمان خود و همچنین تلاش‌های دولت خدمتگزار به جامعه اطلاع‌رسانی موثر داشته باشیم تا از ارائه اطلاعات نادرست به مردم و ایجاد دوگانگی در بین صفوف ملت به‌ویژه جوانان پیشگیری کنیم.

در پایان این دیدار، مدیر شعب استان با اهدای لوح تقدیر از فرماندهی انتظامی برای ایجاد و حفظ امنیت در استان قدردانی کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000