مدیرشعب بانک مسکن کرمان خبر داد:

اعطای تسهیلات به بیش از ۴ هزار کرمانی در طرح نهضت ملی مسکن

مدیر شعب بانک مسکن کرمان در گفتگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز استان گفت: مبلغ ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان چهار هزار و چهارصد واحد پرداخت شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، عقیل زینلی مدیر شعب استان در گفتگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز کرمان با تشریح عملکرد بانک مسکن در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای طرح تاکنون، تعداد 17 هزار فقره حساب به مبلغ پنج هزار میلیارد ریال توسط متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در بانک مسکن که بانک تخصصی حوزه مسکن است افتتاح شده است.

وی افزود: دو هزار و 865 میلیارد ریال از محل آورده اعضا با معرفی‌نامه نهادهای متولی به پیمانکاران این طرح پرداخت شده است.

مدیر شعب استان گفت: تعداد 9 هزار و 254 واحد در سطح استان از طریق سامانه تم برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده که از این تعداد، پس از انعقاد قرارداد، مبلغ 14 هزار و 300 میلیارد ریال به متقاضیان چهار هزار و چهارصد واحد پرداخت شده است.

به گفته زینلی، پیش‌نویس قرارداد تعداد یک هزار و 854 واحد به دفترخانه ارسال و واحدهای باقی‌مانده در حال تشکیل پرونده هستند.

مدیر شعب استان با بیان این مطلب که متقاضیان دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بخش خودمالکین نیز می‌توانند از طریق سامانه تم ثبت‌نام کنند، افزود: تاکنون تعداد 2 هزار و 500 واحد در بخش خود مالک به بانک معرفی شده‌اند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000