توزیع لوازم التحریر در مدرسه شهدای بانک مسکن سندرک هرمزگان

طی مراسمی در مدرسه شهدای بانک مسکن منطقه سندرک هرمزگان، بسته های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان توزیع شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ عبدالحمید جهانگیری مدیر آموزش و پرورش منطقه سندرک در این مراسم، ضمن قدردانی از مجموعه بانک مسکن در احداث مدرسه شهدای بانک مسکن شهرستان سندرک گفت : دبستان 10کلاسه شهدای بانک مسکن با اعتبارات بانک مسکن احداث شده و هرساله مسوولان این بانک باحضور در منطقه با اهدای بسته‌های تحصیلی به دانش‌آموزان ، بخشی از دغدغه و مشکلات آنها در زمینه تهیه لوازم‌التحریر را برطرف می‌کنند.

موسی رحیمی معاون مدیریت شعب بانک مسکن هرمزگان نیز در این مراسمگفت : بانک مسکن در راستای رسالت اجتماعی خود، حمایت از عرصه تعلیم و تربیت را به عنوان یک فرض بر خود واجب دانسته و در همین راستا اقدام به ساخت مدرسه در نقاط محروم کشور کرده است که به حمدا... در استان هرمزگان هم ما شاهد این اتفاق خوب در شهر سندرک بودیم.

معاون مدیریت در ادامه به تشریح برخی محصولات و خدمات بانک مسکن پرداخت و خطاب به دانش آموزان گفت : بانک مسکن برای همه مردم کشور محصولات و خدماتی را طراحی کرده و حساب پس انداز مسکن جوانان محصولی است که مناسب شما دانش آموزان عزیز است تا بتوانید با پس انداز کردن، شرایط خانه دار شدن خود را با استفاده از تسهیلات بانک مسکن در آینده تسهیل کنید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000