بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی شهری طرح نهضت ملی بنیاد مسکن وارد مرحله ساخت شد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
حمید رضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با اعلام معرفی اراضی احداث ۲۶۱ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد گفت: بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی شهری طرح نهضت ملی تحت مسوولیت بنیاد وارد مرحله ساخت و ساز شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی مدیرکل مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن تحت مسوولیت را توضیح داد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسوولیت بنیاد وارد مرحله ساخت و عملیاتی شده است. همچنین اراضی ساخت بیش از ۲۶۱ هزار واحد نیز به بنیاد مسکن معرفی شده است که برخی دارای کاربری مسکونی است و برخی نیز در مرحله الحاق به محدوده را دارد.

سهرابی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های وارد مرحله ساخت را متفاوت عنوان کرد و از بهره‌برداری ۳ هزار واحد مسکونی شهری تا پایان سال خبر داد.

وی افزود: هر کدام از پروژه‌های آغاز شده طبق قرارداد منعقد شده طی زمانبندی توافقی تکمیل می‌شود که ابتدا و انتهای آن مشخص شده است. در عین حال چنانچه بنا به هر دلیلی در زمانبندی تحویل واحدها تاخیر ایجاد شود، دلایل تاخیر معین می‌شود و چنانچه با برنامه‌های جبرانی مشکل حل نشد برنامه اصلاحی مشکلات احتمالی را حل خواهد کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000