قرارداد تسهیلات نوسازی یکهزار و ۸۱۳ واحد در بافت‌های فرسوده چهار استان امضا شد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد تسهیلات نوسازی یکهزار و ۸۱۳ واحد در بافت فرسوده استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان منعقد شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران روند ارایه نوسازی بافت‌های فرسوده چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان را توضیح داد و بر پرداخت سریع‌تر واحدهای در انتظار دریافت تسهیلات تاکید کرد.

نوسازی ۵۳۴۰ واحد ناپایدار در بافت فرسوده آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در بافت فرسوده آذربایجان شرقی در مجموع ۵ هزار و ۳۴۰ واحد در حال نوسازی است که ۲ هزار و ۷۷۹ واحد از این میزان نوسازی از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ در دولت سیزدهم به بانک معرفی شده که بانک تاکنون با یکهزار و ۸۹ واحد انعقاد قرارداد کرده است.

نوسازی ۲۸۳۴ واحد ناپایدار در اردبیل

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در استان اردبیل نیز در مجموع ۲ هزار و ۸۳۴ واحد در دست نوسازی قرار دارد که ۹۰۱ واحد از محل اعتبارات ۱۴۰۰ معرفی شده که از این تعداد بانک با ۲۴۶ واحد انعقاد قرارداد کرده است.

نوسازی ۱۶۴۵ واحد ناپایدار در زنجان

آئینی روند پرداخت تسهیلات نوسازی در استان زنجان را نیز اعلام کرد و گفت: در استان زنجان نیز در مجموع یکهزار و ۶۴۵ واحد در حال نوسازی است که ۷۷۷ واحد به بانک معرفی شده و بانک با ۲۷۷ واحد انعقاد قرارداده کرده است.

نوسازی ۱۱۵۴ واحد ناپایدار در آذربایجان‌غربی

وی افزود: در آذربایجان غربی نیز در مجموع یکهزار و ۱۵۴ واحد در حال نوسازی است که ۷۶۰ واحد از محل اعتبارات ۱۴۰۰ به بانک معرفی شده و بانک با ۲۰۱ واحد انعقاد قرارداده کرده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000