با حضور مسوولان استانی انجام شد؛

افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای «بانی» ارومیه

با مشارکت بانک مسکن، مدرسه سه کلاسه در نقطه صفر مرزی روستای بانی از توابع شهرستان ارومیه افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، طی مراسمی با حضور مدیر شعب استان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، بخشدار، نیروهای نظامی، مرزداری و سایر دست‌اندرکاران پروژه، مدرسه روستای مرزی بانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ایمانی بخشایش مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی در این مراسم گفت: مدرسه روستای بانی دومین مدرسه در استان آذربایجان غربی است که با مشارکت بانک مسکن و در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی احداث می‌شود.

وی ادامه داد: اولین مدرسه در شهرستان چایپاره در سال 95 احداث شد و به حول و قوه الهی و همت اولیای بانک مفتخریم که امروز دومین مدرسه را در این استان و در روستای مرزی بانی افتتاح کنیم. به طور حتم مدرسه‌سازی دعای خیر نوگلان باغ زندگی را در پی دارد.

ایمانی تصریح کرد: امیدواریم شاهد آن باشیم که روزی از دانش‌آموزان همین مدرسه، دانشمندان بزرگ علمی معرفی شوند که مایه مباهات و افتخار خانواده و مردمان غیور این خطه سرسبز کشورمان باشند.

علوی بخشدار منطقه سیلوانا در این مراسم ضمن قدردانی ویژه از بانک مسکن، این اقدام بزرگ بانک را موجب دلگرمی اهالی و گسترش و توسعه فرهنگی جامعه هدف در این منطقه عنوان کرد.

وی در ادامه، ایجاد امنیت تحصیلی بیشتر، حس میهن‌پرستی و برآورده کردن آرزوهای بزرگ کودکان منطقه سیلوانا که همانا ادامه تحصیل و اشتغال مفید است را از دیگر نتایج این اقدام خداپسندانه بانک مسکن برشمرد.

در این مراسم، ملا نجم‌الدین عزیزیان نماینده ولی فقیه در منطقه سیلوانا نیز ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح مدرسه، تاکید بر مدرسه‌سازی برای قشر محروم جامعه را از منویات مقام معظم رهبری نام برد و از بانک مسکن به خاطر توجه به این موضوع قدردانی کرد و خواستار افزایش اقدامات این‌چنینی در مناطق محروم کشور شد.

حاتمی رییس اداره کل آموزش و پرورش منطقه سیلوانا نیز در ادامه گفت: هر جمله‌ای که توسط این عزیزان نونهال ما در دفتر مشق خودشان نوشته می‌شود، بسان دعای خیری هست که نثار شما دست‌اندرکاران و بانیان این امر خداپسندانه می‌شود.

وی افزود: ساخت مدرسه امری نیکو است، ولی احداث آن در دورترین نقطه مرزی و در منطقه‌ای به شدت صعب‌العبور بدون هیچ امکانات رفاهی و ترددی و حمل و نقلی و در این هوای به شدت سرد و کوهستانی قطعاً جهادی در خور تقدیر هست.

در انتهای مراسم، اقلام آموزشی و بسته‌های نوشت افزار ارسالی از اداره کل روابط عمومی بانک مسکن برای استفاده دانش‌آموزان توسط مدیر شعب بانک مسکن و مسوولان آموزش و پرورش به دانش‌آموزان اهدا شد.

لازم به ذکر است، پروژه مدرسه شهدای بانک مسکن با مشارکت بانک در زمینی بالغ بر هزار متر مربع و بنایی به متراژ 217 مترمربع طی سه سال با سه کلاس و در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی با تعداد بیش از پنجاه نفر دانش‌آموز در روستایی به نام بانی از توابع شهرستان ارومیه به بهره‌برداری رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000