نماینده آیت‌ا... سیستانی در مشهد:

مسکن مهم‌ترین نیاز امروز جوانان است

نماینده آیت ا... سیستانی در مشهد، مهم‌ترین نیاز امروز جوانان را مسکن دانست و تامین مسکن را پیش نیاز تشویق جوانان به ازدواج عنوان کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، نماینده آیت ا... سید علی سیستانی در مشهد در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی با اشاره به توصیه‌های پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در راستای گره‌گشایی از کار مردم، از مسوولان خواست که با همه توان برای رفع مشکلات مردم به ویژه جوانان در حوزه مسکن و اشتغال تلاش کنند.

آیت ا... سید جعفر سیدان، نماینده آیت ا... سیستانی در مشهد و مدرس حوزه علمیه آیت ا... خویی در ادامه سخنان خود، مهم‌ترین نیاز امروز جوانان را مسکن دانست و تامین مسکن را پیش نیاز تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده عنوان و توصیه‌هایی را در حوزه مسکن مطرح کرد.

مصطفی تقوی مدیرشعب بانک مسکن در این دیدار که معاونان مدیریت و رییس شعبه مرکزی مشهد نیز در آن حضور داشتند اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی و دولتی در حوزه مسکن و ساختمان همواره سعی کرده است تا نقش تاثیرگذاری در تامین مسکن و سرپناه آحاد مختلف جامعه ایفا کند.

تقوی ادامه داد: مدیریت شعب خراسان رضوی نیز در این راستا عملکرد قابل توجهی داشته است؛ به گونه‌ای که حدود 60 درصد از تسهیلات بخش مسکن و ساختمان استان توسط این بانک پرداخت شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000