با حضور مسوولان استانی و مدیران بانک مسکن صورت گرفت؛

بررسی راهکارهای پیشبرد و تسریع طرح نهضت ملی مسکن در بوشهر

در جلسه ای با حضور رستمیان معاون امور عمرانی استانداری بوشهر و علی کشاورز عضو هیات عامل بانک مسکن، راهکارهای رفع موانع پیشبرد و تسریع طرح نهضت ملی مسکن و تامین مالی این طرح در محل استانداری بوشهر برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، عضو هیات عامل بانک مسکن و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی با اشاره به نقش بسزای بانک مسکن در تامین سرپناه برای اقشار مردم، بر اهمیت تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن، ضمن قدردانی از همکاری ویژه، خواستار هماهنگی بیشتر و حمایت تمامی سازمان‌های و نهادهای دولتی و غیر دولتی در تامین مالی این پروژه عظیم ملی شد.

وی افزود: بانک مسکن در بخش تامین مالی این طرح نیاز به پشتیبانی و همراهی دستگاه های متولی داشته از همین رو از استانداری محترم بوشهر درخواست می شود به منظور حمایت و پشتیبانی این بانک و در نهایت پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن که از اولویت های اصلی دولت است، تکالیف و دستوراتی را برای رفع موانع مالی و دعوت از شرکت های بزرگ اقتصادی حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان به انتقال منابع خود به بانک مسکن صادر کنند.

در این دیدار، رستمیان معاون امور عمرانی استانداری نیز ضمن تقدیر از نقش بانک مسکن و اظهار خوشنودی از عملکرد این بانک در استان اظهار داشت: رفع موانع این طرح از همان ابتدا در دستور کار مجموعه استانداری قرارگرفته و هم اکنون نیز پیشبرد این طرح از مهمترین برنامه های استانداری بوشهر است.

وی در این جلسه با صدور دستورات لازم خطاب به مسوولان استانی دستگاه های متولی گفت: از تمامی متولیان و سازمان های مربوطه انتظار می رود با تمام امکانات موجود همکاری لازم را با بانک مسکن انجام دهند تا اهداف کلان پیش بینی شده در این طرح در موعد مقرر محقق شود.

در انتهای جلسه، کشاورز ابراز امیدواری کرد که با توجه به ابلاغ اهداف جدید تجهیز منابع توسط هیات مدیره بانک، برگزاری جلسات مشابه در تمامی استان ها و با حضور مسوولان و متولیان استانی به منظور رفع موانع و تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن در اولویت کاری مدیران استان ها قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست، مهدی احمدی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور، مرتضی دهداری زاده مدیر شعب بوشهر و معاونان وی در بانک مسکن، مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و دستغیبی مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000