توزیع نوشت افزار در مدرسه شهدای بانک مسکن استرود زنجان

طی مراسمی همزمان با روز دانش‌آموز، مدیریت شعب زنجان با توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر اهدایی میان دانش‌آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن استرود، بار دیگر شکوفه‌های مهر و امید را به دانش‌آموزان این مدرسه هدیه داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، مدیریت شعب بانک مسکن زنجان در راستای تداوم تحقق مسوولیت‌های اجتماعی خود با حضور در مدرسه ۶ کلاسه شهدای بانک مسکن استرود، با توزیع حدود 130 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان این مدرسه، حمایت خیرخواهانه خود را از دانش‌آموزان اعلام کرد.

در این مراسم که جمعی از مسوولان آموزش و پروش شهرستان زنجان و قیدار نیز حضور داشتند، میرکاظم نژاد معاون مدیریت شعب زنجان، هدف از حضور بانک مسکن در روستای استرود بخش بزینه‌رود از توابع شهرستان قیدار را کودکان و نوجوانان به بانک و ارزش‌آفرینی برای این قشر از جامعه برشمرد.

وی با اشاره به ارزشمند دانستن حمایت از مدرسه شهدای بانک در استرود، آن را باقیات‌الصالحات خواند و افزود: حمایت‌های سازمان‌ها از تعلیم و تعلّم، دلگرمی دانش‌آموزان را فراهم ساخته و در اذهان این آینده‌سازان برای آبادانی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

میرکاظم نژاد پس از تقدیر و تشکر از همکاری و پیگیری‌های دلسوزانه مسوولان آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان و شهرستان قیدار در راستای تجهیز و تکمیل مدرسه استرود گفت: بانک مسکن از محل هزینه‌های امور فرهنگی حساب‌های قرض‌الحسنه و در راستای تحقق مسوولیت‌های اجتماعی خود، تاکنون علاوه بر ساخت چندین مدرسه در مناطق محروم کشور، اقدام به توزیع بسته‌های اهدایی لوازم‌التحریر به مناسبت‌های مختلف میان دانش‌آموزان کرده است.

محمدی معاون اجرایی اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان نیز با تشکر از حمایت‌های بانک مسکن از ساخت و تجهیز این مدرسه، از اهدای بسته‌های حمایتی لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تقدیر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000