شرایط اعطای تسهیلات جعاله تعمیر و تکمیل بانک مسکن

بانک مسکن به منظور تعمیر واحدهای مسکونی تسهیلات جعاله پرداخت می‌کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، جعاله از عقود مبادله‌ای است و حداکثر مدت انجام و تسویه مطالبات آن بر اساس اقتضای فعالیت و موضوع قرارداد مشخص خواهد شد. نرخ سود عقود مبادله‌ای مطابق با آخرین نرخ سود و ضوابط اعلامی توسط بانک مرکزی معین می‌شود.

بانک مسکن به منظور تعمیر واحدهای مسکونی تسهیلات جعاله پرداخت می‌کند. این تسهیلات به منظور جعاله تکمیل یا جعاله تعمیر پرداخت می‌‎شود که مبلغ و شرایط اعطایی هر کدام از این موارد اعم از تعمیر و تکمیل متفاوت است.

بر همین اساس، جعاله تعمیر شامل مواردی چون تعمیرات جزیی محیط خانه از جمله حفر یا ترمیم چاه سرویس حمام و آشپزخانه ودستشویی، ترمیم یا آسفالت پشت بام و کاشی کاری جابجایی درب‌ها وپنجره‌ها، لوله‌کشی وسیستم گرمایش وسرمایش تعمیرات جزیی داخل ساختمان رنگ و نقاشی و ... می‌شود.

دریافت تسهیلات جعاله تعمیر از محل اوراق ممتاز و سقف این تسهیلات 80 میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات 17.5 درصد و بازپرداخت آن نیز 5 ساله است.

پرداخت تسهیلات جعاله تعمیر همچنین از محل سپرده‌گذاری نیز صورت می‌گیرد که بر همین اساس مشتریانی که حساب‌های آنان تا پایان سال 1399 افتتاح شده‌ است، می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که نرخ سود آن 11 درصد و بازپرداخت آن به صورت 5 ساله است.

تسهیلات جعاله تکمیل نیز شامل مواردی همچون حیاط سازی، نرده کشی، کاشی کاری، موزاییک کاری، لوله کشی گاز و آب نصب تاسیسات سرمایش وگرمایش کابینت‌گذاری تکمیل زیرزمین، حفرچاه نصب موکت پارکت سرامیک وتغییرات داخلی ساختمان می‌شود.

پرداخت تسهیلات جعاله تکمیل و تجهیز از محل اوراق ممتاز و همچنین منابع بدون سپرده انجام می‌شود که سقف تسهیلات پرداختی در این تسهیلات 250 میلیون تومان و نرخ سود آن از محل اوراق ممتاز 17.5 درصد و از محل بدون سپرده 18درصد و بازپرداخت آن به صورت 5 ساله است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000