تقدیر از بانک مسکن در همایش تکریم خیّرین مدرسه‌ساز استان زنجان

در همایش تکریم خیرین مدرسه ‌ساز استان زنجان از مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان تقدیر شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در بیست و چهارمین همایش تکریم خیرین مدرسه ‌ساز استان زنجان که به همت اداره کل آموزش و پرورش و به منظور قدردانی از خیرین و همچنین با هدف اشاعه فرهنگ مدرسه‌سازی برگزار شد، از مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان تقدیر به عمل آمد.

مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنجان در این مراسم که با حضور مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و نیز تعدادی از مسئولین استانی برگزار شد گفت: خوشبختانه با همت، سعی و تلاش فراوان بانک مسکن و اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان زنجان، مدرسه ۶ کلاسه روستای استرود منطقه بزینه رود زنجان از توابع شهرستان قیدار با تامین مالی بانک مسکن ساخته شد و در سوم شهریور سال جاری همزمان با آغاز هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ ساز کشور در این مراسم گفت : بیش از ۴۰ هزار مدرسه در سطح کشور توسط خیّرین مدرسه‌ساز ساخته شده و امروز بیش از ۴۹ درصد مدارسی که تحویل آموزش و پرورش می‌شوند با مشارکت خیرین است.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، با اشاره به آیه ۴۶ سوره مبارکه کهف اظهار کرد : خیرین مدرسه‌سازی که با مشارکت در امر مدرسه سازی، اموال خود را تبدیل به باقیات صالحات می‌کنند، اجر عظیمی را در قیامت برای خود ذخیره خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با چند هدف برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد : هدف اول، گسترش امر خیر مدرسه‌سازی در جامعه است. خیّری در کشور داریم که به نیت شهدای کربلا ۷۲ مدرسه احداث کرده و هر کدام از مدارس را به نام یکی از شهدای کربلا نامگذاری کرده است.

وی ابراز کرد : در برخی نقاط کشور نیاز به کتابخانه، سالن ورزشی، مهارت‌آموزی و هوشمندسازی در مدارس وجود دارد که خیّرین محترم می‌توانند در تامین این نیازها کمک کنند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این همایش از خیرین مدرسه‌ساز به ‌عنوان شرکای تربیتی آموزش و پرورش یاد کرد و جایگاه آنان را در تربیت نسل آینده بسیار مهم و عظیم دانست.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000