سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان عنوان کرد:

همگرایی همه دستگاه‌های اجرایی؛ رمز توسعه استان همدان

مدیر شعب همدان با هدف افزایش سطح تعاملات و ارائه گزارش عملکرد بانک در حوزه مسکن، با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، مجید امیری مدیر شعب همدان در این نشست به تشریح وضعیت منابع و مصارف بانک پرداخت و بیان داشت: بانک مسکن با 40 هزار میلیارد ریال منابع، قریب به 70 هزار میلیارد تسهیلات پرداخت کرده است و از این حیث بزرگ‌ترین سبد تسهیلاتی استان را داراست. این بانک آماده است تا در راستای رونق بخش مسکن، همچون گذشته نقش‌آفرینی کند.

امیری اظهار داشت: سال‌هاست که منابع قابل توجهی از سرمایه ملی در برخی پروژه پروژه‌های بلاتکلیف مسکن مهر حبس شده است که امیدواریم شاهد تعیین تکلیف و بازگشت منابع به بانک باشیم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از شهروندان تسهیلات خرید و ساخت مسکن پرداخت کنیم.

مدیر استان به سهم اندک همدان از اعتبارات نهضت ملی مسکن در کشور اشاره کرد و بیان داشت: همگرایی بیش از پیش بین دستگاه‌های مرتبط، موجب گره گشائی از مشکلات استان به ویژه در تامین زمین و معرفی پروژه‌ها خواهد شد.

سید مجتبی حسینی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به عملکرد مطلوب بانک مسکن در شبکه بانکی اشاره کرد و گفت: توسعه استان نیازمند عزم همگانی و پای کار بودن تمامی دستگاه‌های اجرایی است. یکی از برنامه‌های اصلی استان تمرکز منابع شرکت‌ها و کارخانه‌هایی است که مقر اصلی آن در استان بوده لیکن دفاتر و منابع مالی آن در تهران است و در همین راستا با همفکری هم می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

حسینی گفت: بر این باورم که بانک مسکن می‌تواند با ارائه راهکارهای عملیاتی بیش از پیش مؤثر باشد و ما نیز در استانداری تلاش خواهیم کرد تا ضمن حمایت و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با بخش مسکن و تسهیل گری در امور، زمینه را برای جذب سرمایه‌گذار و رونق ‌بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه حوزه مسکن فراهم کنیم.

در این دیدار سید مصطفی اسکافی معاون مدیریت و محمدرضا محمدزاده رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی، مدیر شعب استان را همراهی کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000