قدردانی از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان به منظور قدردانی از همکاری بانک مسکن در میز خدمت سفر ریاست جمهوری، با مدیر شعب استان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان به منظور قدردانی از همکاری بانک مسکن در میز خدمت سفر ریاست جمهوری، با مدیر شعب استان دیدار و گفتگو کرد.

مجید امیری مدیر شعب همدان در این جلسه که به میزبانی بانک و با حضور مسئولان دو سازمان برگزار شد، به ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن پرداخت و گفت: بانک مسکن به عنوان بانک عامل دولت در بخش مسکن همواره در تلاش بوده تا به منظور ایجاد تعادل در بازار مسکن با پرداخت تسهیلات در دو حوزه عرضه و تقاضا ایفای نقش کند.

وی همچنین با اشاره به پرداخت دو هزار و هفتصد میلیارد ریال تسهیلات در قالب بافت فرسوده اظهار داشت: بانک مسکن با قریب به 70 هزار میلیارد ریال مانده تسهیلات، بزرگترین سبد تسهیلاتی استان را به خود اختصاص داده است و با عنایت به اینکه پرداخت تسهیلات بافت فرسوده را از محل تبصره 18 عهده دار بوده، تسهیلات متقاضیان را در قالب 171 پرونده به تعداد 879 واحد تامین اعتبار و پرداخت کرده است تا گام موثری را در راستای بهبود سطح رفاه اجتماعی و ارتقاء مبلمان شهری بردارد.

امیری افزود: قطعا ادامه این نقش آفرینی، نیاز به حمایت بیش از پیش صاحبان سرمایه و دستگاههای اجرایی مرتبط دارد تا با تقویت توان تسهیلات دهی بانک مسکن مدیریت شعب استان همدان، زمینه خانه دار شدن تعداد بیشتری از شهروندان را فراهم سازیم.

حسن پیمانی نماینده وزیر و مدیر کل اموراقتصادی و دارایی نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای مدیریت شعب استان بیان داشت: بانک مسکن استان همدان عملکرد مطلوبی در پرداخت تسهیلات به خصوص تسهیلات تبصره 18 داشته است که شایسته قدردانی است.

وی همچنین از همراهی و همکاری صمیمانه بانک مسکن در برقراری میز خدمت در سفر ریاست جمهوری به استان همدان تشکر کرد.

امیری نیز در پایان ضمن تشکر از حسن توجه مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان همدان، ابراز امیدواری کرد با افزایش سطح تعاملات فی مابین و گسترش همکاریهای دو جانبه، در آینده شاهد اقدمات مثبت در حوزه مسکن و صنایع مرتبط با آن باشیم.

بانک مسکن همدان نشست مدیران دارائی و بانک مسکن همدان60080012/12/2022 9:14:54 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2022/12/202212108933096203_Thum.jpg
 <strong>بانک مسکن</strong> همدان



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000