توافق و تعامل بانک مسکن و شرکت پتروشیمی بوشهر

در تداوم توسعه فعالیت های بازاریابی و جذب منابع جدید، عضو هیات عامل بانک مسکن و گروه مذاکره مدیریت شعب استان با مسوولان شرکت پتروشیمی بوشهر مستقر در شهرستان عسلویه وارد مذاکره و گفت وگو شدند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ در این جلسات، ویژگی ها و خدمات انحصاری بانک مسکن و شرایط اعطای انواع تسهیلات و چگونگی استفاده از این حساب ها توسط علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون در امور شعب و بازاریابی بانک و همچنین دیگر اعضا ارائه شد و به ابهامات و سوالات متعدد مطرح شده پاسخ لازم داده شد.
وی ادامه داد: بانک مسکن در تمامی بخش های ارائه خدمات سیستم بانکی فعالیت بسیار گسترده و مقبولی دارد.

کشاورز علت تشکیل چنین جلساتی را با توجه به منافع مشترک، افزایش بهروری و تقویت و تجهیز هرچه بیشتر منابع عنوان داشت و در انتها ضمن خوش بینی از تشکیل چنین جلساتی، آمادگی بانک مسکن را جهت ارائه هرگونه خدمات به بهترین نحو اعلام کرد.

گفتنی است در این نشست، عبادی سرپرست معاونت مالی شرکت پتروشیمی بوشهر ضمن اذعان به این موضوع که بانک مسکن بانکی دولتی است که در خانه دار کردن اقشار جامعه نقش محوری را ایفا کرده است، توضیحاتی را درمورد فعالیت های شرکت بیان داشت و افزود: امیدواریم بتوانیم فعالیت مان را با بانک مسکن گسترش دهیم ودر قبال آن بیشتر از خدمات و تسهیلات بانک استفاده کنیم.

در این جلسه که مهدی احمدی مدیر امور منطقه غرب کشور، رضا صالحی شهرابی رییس اداره کل بازاریابی، مرتضی دهداری زاده مدیر شعب بوشهر، مهدی عالی حسینی معاون مدیریت شعب استان و خیرخواه مسئول خزانه و پرسش بین مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی بوشهر نیز حضور داشتند؛ دو طرف در خصوص تأمین سرمایه جهت توسعه فازهای 2 و 3 شرکت از طریق بازار سرمایه به توافقاتی رسیدند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000