اجرای پروژه‌های مسکن و راه از خدمات ارزنده نظام در سیستان و بلوچستان است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن و راه سازی در این استان با ایجاد اشتغال برای بخش قابل توجهی از متقاضیان جویای کار از خدمات ارزنده نظام در این منطقه به شمار می‌رود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان اجرای پروژه های مسکن و راه را از خدمات ارزنده نظام در سیستان و بلوچستان ذکر کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش‌از ۲۰ هزار مسکن شهری با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و ۱۰ هزار مسکن روستایی با متوسط پیشرفت فیزیکی ۵۲درصد در سیستان و بلوچستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

امام جمعه زاهدان افزود: اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان اشتغالزایی بیش از ۲۵ هزار نفر را به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اجرای پروژه های عظیم بزرگراهی در این استان علاوه بر نوید رونق ترانزیت و افزایش ایمنی کاربران جاده ای اشتغال بخش قابل ملاحظه ای از افراد جویای کار را به ارمغان آورده است، گفت: ضروری است شهروندان با توجه به اجرای طرح های عظیم نظیر مسکن در این استان از این فرصت برای اشتغال خود بهره گیرند.

آیت الله محامی تاکید کرد: با مجموعه خدمات ارزنده نظام در سیستان و بلوچستان در حال حاضر این استان رتبه سوم اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است که جای بسی قدردانی دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000