تقدیر نماینده مجلس شورای اسلامی از بانک مسکن استان البرز

علی حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی از بانک مسکن البرز به جهت جدیّت و تلاش فراوان برای تامین مالی مسکن و کمک به خانه دار کردن مردم شریف استان تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با علی اصغر نادری مدیر شعب بانک مسکن استان البرز در محل مدیریت شعب دیدار و گفتگو کرد.

حدادی در این دیدار بیان کرد: عملکرد خوب بانک مسکن با هدف کمک و حمایت به اقشار کم درآمد، کار بزرگ و ارزشمندی است که فراموش نشدنی و ماندگار است.

وی افزود: اقدامات بانک مسکن در ارائه تسهیلات مسکن برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن نشان دهنده عملکرد خوب آن و پیشرو و موفق بودن در ارائه خدمات است.

مدیر شعب بانک مسکن البرز در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن استان در بخش های مختلف پرداخت و بیان داشت: بانک مسکن البرز با 33 شعبه تحت پوشش و با بیشترین سهم پرداخت تسهیلات در استان (در حدود18درصد) رتبه اول این بخش را در میان بانک های استان کسب کرده است.

نادری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در خصوص طرح نهضت ملی مسکن به مباحثی مهم در مورد مسکن مهر پرداخت و گفت: این مدیریت با جدیت در حال تعامل با شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بابت تعیین تکلیف پروژه های باقیمانده مسکن مهر است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000