انعقاد توافق‌نامه تکمیل مدرسه روستای زمایین زنجان با بانک مسکن

دومین توافق‌نامه مشارکت بانک مسکن برای تکمیل و احداث مدرسه در استان زنجان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و شرکت در امر خیر مدرسه سازی منعقد شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنجان از مدرسه 3 کلاسه در حال ساخت روستای زمایین بخش انگوران از توابع شهرستان ماهنشان بازدید کرد.

در این بازدید که به منظور بررسی اجرای عملیات ساختمانی و نظارت بر نحوه عملکرد این پروژه به عمل آمد، توافق نامه تکمیل مدرسه 3 کلاسه روستای زمایین توسط مدیر شعب استان به مهدی خان بابائی معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان تحویل شد.

مهدی جمالوندی با بیان اینکه مشارکت در امر آموزش علاوه بر اجر معنوی و اخروی در تضمین آینده کشور موثر خواهد بود، گفت : این دومین توافق‌نامه مشارکت بانک مسکن برای تکمیل و احداث مدرسه در استان زنجان است که در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و شرکت در امر خیر مدرسه سازی اقدام می شود.

مدیر شعب استان با تاکید بر اجرای دقیق سازه و استفاده از تجهیزات و مصالح مناسب در این پروژه و همچنین هماهنگی لازم برای پرداخت سهم بانک با نظارت دقیق کارشناس مدیریت از نحوه عملکرد و پیشرفت کار ساختمان و عوامل اجرائی تقدیر و تشکر کرد.

وی در حضور جمعی از دانش آموزان روستای زمایین اظهار داشت : آینده این کشور از آن شماست، لذا همه شما عزیزان باید با تلاش و کوشش در پیشرفت آن سهیم باشید. همه ما مجموعه کارکنان بانک مسکن منتظریم تا شما آینده سازان با خوب درس خواندن و مهمتر از همه رسیدن به حد اعلای کمال انسانی، میراث دار آینده کشور ما باشید.

محمد فرخی نیا رئیس آموزش و پرورش شهرستان انگوران با تقدیر از حضور مدیر شعب استان در محل پروژه، گفت : مدرسه 3 کلاسه روستای زمایین در 95 کیلومتری جنوب غربی زنجان است که با زیربنای 158 مترمربع با مشارکت بانک مسکن در حال تکمیل است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان انگوران از مدیران ارشد و مجموعه بانک مسکن به منظور ایفای رسالت اجتماعی و مشارکت در احداث و تکمیل دومین مدرسه منطقه محروم و دوردست استان زنجان تقدیر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000