در آیینی با حضور مدیران بانک مسکن؛

«همت آبادی» سرپرست مدیریت شعب خراسان شمالی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب خراسان شمالی با حضور دکتر عسکری سرپرست بانک مسکن و سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر عسکری در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد مرتضی ناصری مدیر شعب سابق، ابراز امیدواری کرد که حضور حمیدرضا همت آبادی به‌ عنوان سرپرست خراسان شمالی توفیقات بیشتری را برای این استان در پی داشته باشد.

دکتر عسکری در ادامه با اشاره به تصویب و ابلاغ افزایش 10 هزار میلیارد تومانی سرمایه بانک آن را گامی مهم در راستای حمایت از سپرده‌گذاران، تسهیل در شرایط تامین مالی طرح‌های تکلیفی مانند طرح نهضت ملی مسکن دانست و بر افزایش کفایت سرمایه بیش از 14 درصدی بانک تاکید کرد.

سرپرست بانک مسکن در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روند شایسته‌گزینی مدیران در بانک مسکن گفت: فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران ارشد، میانی و استانی بانک یک فرآیند مشخص و بر اساس شاخص‌های معین و تفکر جمعی است تا ضمن اصل شایسته گزینی، بهترین‌ها در راس امور قرار گیرند.

سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن در این جلسه با اشاره به عملکرد بانک در طرح نهضت ملی مسکن گفت: در حال حاضر از تعداد 440 هزار واحد معرفی شده در سامانه تم، قرارداد حدود 200 هزار واحد منعقد شده است که قطعاً این عملکرد مطلوب نتیجه تدبیر و برنامه‌ریزی مدیران و همکاری جهادی کارکنان صف و ستاد در سراسر کشور بوده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن در ادامه با اشاره به بار سنگین طرح نهضت ملی مسکن، میزان تسهیلات پرداختی بانک مسکن در 9 ماهه اول سال جاری را رقمی بی‌نظیر نزدیک به 100 همت عنوان داشت و گفت: طرح نهضت ملی مسکن یک طرح بسیار بزرگ ملی است که پیشبرد آن نیازمند کمک و همکاری کلیه بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط با بخش مسکن است.

همچنین در این جلسه که با حضور مدیران کل ادارات اقتصاد و دارائی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ها در خراسان شمالی برگزار شد، مرتضی ناصری مدیر سابق خراسان شمالی با ارائه گزارشی عملکرد این مدیریت را مطلوب ارزیابی کرد.

وی در این باره گفت: به لطف خدا و همراهی همکاران صف و ستاد، در مقطع پایان آذرماه سال جاری درمجموع شاخص‌های ارزیابی عملکرد، مدیریت شعب خراسان شمالی رتبه 4 کشور را کسب کرد که نشان از وضعیت مطلوب این مدیریت در شاخص‌های منابع، مصارف و مطالبات دارد.

مرتضی ناصری توضیح داد: در حال حاضر به لحاظ تحقق اهداف بخش منابع در سال جاری ضمن تحقق 96.7 درصدی رتبه 3 کشور را در بانک مسکن کسب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: عملکرد بانک در حوزه خدمات کارمزد محور نیز با رشد 565 درصدی ضمانت‌نامه‌های صادره مطلوب بوده است.

مدیر شعب سابق خراسان شمالی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، با تمجید از اقدامات، پیگیری و همکاری کارکنان صف و ستاد، کاهش بیش از 50 درصدی مانده مطالبات غیر جاری در طول دوران مدیریتش در خراسان شمالی و کاهش NPL مدیریت خراسان شمالی از رقم 8 به رقم 1.88 را در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته در این بخش دانست.

حمیدرضا همت آبادی سرپرست مدیریت خراسان شمالی نیز در این جلسه با تقدیر از اعتماد اعضای هیات مدیره بانک مسکن ابراز امیدواری کرد که با همراهی همکاران و کسب توفیقات بیشتر ضمن تحقق اهداف تعیین شده پاسخ اعتماد مدیران ارشد بانک را بدهند.

6008001/10/2023 1:52:41 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/01/202301101304445795_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000