سرپرست بانک مسکن؛ پاسخگوی مردم یزد در میز خدمت

علی عسکری سرپرست بانک مسکن در دیداری رو در رو با مردم استان یزد، مسائل و مشکلات تعدادی از مراجعان را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد و دستوراتی جهت رفع موانع و حل موضوعات صادر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک-هیبنا، علی عسکری با حضور در میز ارتباطات مردمی بانک مسکن استان یزد که همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهوری به این استان برپا شده بود اظهار داشت: خدمت صادقانه از ویژگی های بارز بانک مسکن بوده که از گذشته تاکنون زبانزد مشتریان و هم‌میهنان است.

وی مشارکت بانک مسکن در طرح عظیم نهضت ملی مسکن را نقطه عطفی در کارنامه این بانک خواند که موجب خانه دار شدن بسیاری از مردم کشورمان خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در دور دوم سفر رئیس جمهوری به یزد، بانک مسکن با برپایی ۲ میز ارتباطات مردمی همراه با دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی و وزارت اقتصاد و دارایی به مدت سه روز به سئوالات و مسائل مراجعه کنندگان رسیدگی کرد.

در این ۲ میز خدمت، علی عسکری سرپرست بانک مسکن، علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی، سعیدرضا کوهی رئیس اداره کل اعتبارات به همراه مدیرشعب استان و معاونان وی حضور داشتند.

لازم بذکر است، دهقان منشادی مدیرکل اداره اقتصاد و دارایی استان یزد نیز در دیدار با سرپرست بانک مسکن از حضور وی در میز پاسخگویی به مراجعین تشکر و قدردانی کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000